Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@10:49:01 GMT

از شکایت پرسپولیس نمی ترسم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۱۵۶۱

مهرداد میناوند در مورد موضعی که علیه مدیریت کنونی باشگاه پرسپولیس گرفته است، گفت: در حال حاضر بازیکنان پرسپولیس از من خواستند در مورد این مسائل صحبت نکنم تا آرامش تیم حفظ شود و من هم برای حرف و خواسته آنها احترام زیادی قائل هستم.

اخبار ورزشی- وی افزود: همیشه بدون توجه به اینکه چه کسی بالای سر تیم بوده، همواره از سر دلسوزی صحبت‌هایم را مطرح کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی خیلی از اوقات افرادی در پرسپولیس بودند که ارتباط خیلی دوستانه‌ای با آنها داشتم اما به خاطر پرسپولیس و از سر دلسوزی حرف‌هایم را زده‌ام. موفقیت پرسپولیس همیشه در اولویت بوده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه گفته می‌شود مسوولان باشگاه پرسپولیس قصد شکایت از وی را دارند، تاکید کرد: من از شکایت هراسی ندارم و همیشه هر چه به صلاح پرسپولیس بوده را به زبان آورده‌ام.

وی تاکید کرد: در حال حاضر گوی و میدان در اختیار این افراد است اما آخر کار منتظر هستیم تا ببینیم این افراد برای پرسپولیس بزرگ چه کاری انجام می‌دهند.

میناوند گفت: همیشه موفقیت پرسپولیس و آرامش تیم از هر نظر در اولویت بوده است. در این مدت تیم خوب نتیجه گرفته و باید این روند حفظ شود. حالا با هر فردی؛ این موضوع از همه چیز مهمتر است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس میناوند پرسپولیس شکایت میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!

ثبت یک شکایت عجیب، پای سرپرست پرسپولیس را به کمیته انضباطی باز خواهد کرد.

به گزارش فارس، بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد!

رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است! این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است.

گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افشین پیروانی: لغو دیدار پرسپولیس قطعی نیست/ تصمیم نهایی ظهر شنبه اتخاذ می شود جانشین افشین پیروانی در پرسپولیس معرفی شد

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!