Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه در گام دوم فاصله‌‌گذاری اجتماعی صنوف مختلف را بر اساس ریسکی که در انتقال عفونت دارند تقسیم‌‌بندی کردیم، گفت: همه صنوف شامل ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار صنف و کارگاه باید در سامانه ما ثبت‌نام کنند. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر علیرضا رئیسی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه حدود 70 میلیون نفر مورد غربالگری قرار گرفتند، اظهار کرد: بیش از 800 هزار نفر افراد دارای علائم بودند؛ بالغ بر 1200 مرکز داریم که 400 هزار ویزیت در آنها صورت گرفته است و مواردی نیز بستری و توصیه به ماندن در منزل شده‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره گام دوم فاصله‌‌گذاری اجتماعی تصریح کرد: برای تمام صنوف و مراکز کسب و کار برنامه‌‌ریزی شده است؛ در گام دوم، صنوف مختلف را بر اساس ریسکی که در انتقال عفونت دارند تقسیم‌‌بندی کردیم و در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار دادیم.

رئیسی ادامه داد: همه صنوف شامل 5 میلیون و 200 هزار صنف و کارگاه باید در سامانه ما ثبت‌نام کنند تا صنوف متعهد به رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی شوند؛ برای هر صنف پروتکل مختص خودش را ارسال خواهیم کرد و ناظران اصلی صنوف مردم هستند که از طریق سامانه 190 می‌‌تواند اشکالات صنوف را مطرح کنند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه بحث انتقال ویروس در هوا در مکان‌‌های عمومی مطرح نیست، تصریح کرد: ویروس سنگین است و از طریق قطرات تنفسی منتقل می‌‌شود و انتقال آن از طریق هوا بیشتر در مراکز درمانی مانند ICU صورت می‌‌گیرد؛ در خصوص حمل و نقل عمومی پروتکل‌‌ها بارگذاری شده‌‌اند و مردم می‌‌توانند با مراجعه به سامانه‌‌های ما این دستورالعمل‌‌ها را رعایت کنند؛ استفاده از ماسک برای افرادی که دچار علائم بیماری هستند ضروری است و در مترو و اتوبوس نیز بهتر است از ماسک استفاده شود و فعلاً طرحی برای اهدای رایگان ماسک به مردم نداریم.

در حال تکمیل ...

R7573/P/S2,24/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، سردار سرتیپ حسینی فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 6086435 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • اجرای طرح کاسبان امین در صنوف مختلف قم
  • فعال شدن ۴ بلوک از شهرک خودرو قم
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار همدانی، مجددا وصل شد