Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@00:18:50 GMT

مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید اجرایی شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۱۶۳۶

مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید اجرایی شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، گفت: مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید فارق از اختلاف نظرها، به صورت هماهنگ در سطح کشور اجرا شود و هدف اصلی سلامتی مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز  مجید شیرانی در هشتمین جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا در خصوص وضعیت شیوع این ویروس در چهارمحال و بختیاری، گفت: وضعیت استان در خصوص کنترل و جلوگیری از گسترش کرونا وضعیت مساعدی است و تعداد پاسخ‌های مثبت آزمایشات ما کمتر از 20 درصد می‌باشد که وضعیت بهتری نسبت به میانگین کشوری را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه با راه اندازی فاز دوم آزمایشگاه وصول  جواب آزمایشات تست کرونا ویروس به کمتر از 24 ساعت خواهد رسید، ادامه داد: در حال حاضر استان ما جزو پنج استان برتر در اجرای طرح غربالگری قرار گرفته است و 98 درصد مردم استان غربالگری شده‌اند.

شیرانی خاطرنشان کرد: هرچه تصمیمات سختگیرانه‌تر باشد قطعا موفقیت در مقابله با گسترش این ویروس بالاتر است و مصوبات ستاد باید فارق از اختلاف‌نظرها، به صورت هماهنگ در سطح کشور اجرا شود و هدف اصلی سلامتی مردم باشد.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس شهرکرد محمد حیدری علوم پزشکی ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مردم شهرکرد در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق امروز جمعه ۳۱ فروردین بعد از اقامه نماز جمعه شهرکرد برگزار کردند.
مسیر راهپیمایی از مصلای نماز جمعه امام خمینی (ره) شهرکرد به سمت میدان بوعلی سینا است.

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی: بیش از صد در صد اعتبارات مصوبات دور نخست سفر دولت به سمنان محقق شد
  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • آغاز راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور