Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم شرق هرمزگان در مجلس یازدهم گفت: سفید جلوه دادن استان‌های جنوبی در موضوع شیوع کرونا سبب خسارت بیشتر به مردم و کاهش توجهات به آن خواهد شد.

حسین رئیسی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ظهرامروز درمیناب اظهار داشت: سخنان رئیس‌جمهور در مورد سفید بودن استان هرمزگان از حیث کرونا ناشی از عدم اطلاع وی از شرایط استان و یا ناشی از عدم توجه وحساسیت نسبت به مشکلات این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مردم هرمزگان از زمانی قرنطینه خودجوش را شروع کردند که شخص رئیس جمهور هیچگونه اعتقادی به قرنطینه نداشتند.  مردم  به شکل خود جوش به میدان آمدند و منتظر دولت ننشستند و گروههای جهادی هرمزگان شبانه روز در حال تلاش هستند تا مکمل اقدامات دولت باشند ولی با این وجود تعداد زیادی از عزیزان ما در استان به کرونا مبتلا شدند و عده ای جان خود را از دست دادند و ما درسوگ این عزیزان هستیم.  

منتخب مردم شرق هرمزگان در خانه ملت بیان داشت: آقای رئیس جمهور به جای اینکه امکانات بهداشتی را حداقل برای کادر درمانی مهیا کنند، با اظهار نظر غیرمنطقی، سیل عظیمی از افراد مبتلا و مشکوک را راهی هرمزگان می کنید و از سوئی حساسیت مردم نسبت به موضوع کاهش می‌دهید و تلاش بی وقفه مسؤلین بهداشتی و درمانی و گروههای تلاشگر جهادی را کم اثر خواهید کرد.

رییسی بیان داشت: آغاز تلاش اقتصادی هم برای مردم و هم برای دولت مهم و حیاتی است اما نبایدملاحظات اقتصادی باعث بی توجهی به سلامت جامعه شود.

وی خاطرنشان کرد: آیارئیس جمهور محترم از کلاس های بالای چهل نفردرهرمزگان خبردارند؟آقای رئیس جمهور مطمئن باشید تا ریشه کن شدن این ویروس از کشور مردم هرمزگان نیز به مانند سایر استان ها همه پروتکل های بهداشتی را رعایت خواهند نمود وهمه پروتکل ها در مورد آنها نیز باید رعایت شود چرا که عدد کمتر مبتلایان در استان نسبت به سایر استان ها بیانگر کاهش خطر نیست بلکه نشان از کنترل بهتر و مشارکت مردم است و سفید قلمدادکردن استانهای جنوبی باعث تشدید شیوع بیماری در این استانها خواهدشد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: شیوع کرونا هرمزگان بندرعباس رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن

اتکای رئیس‌جمهور آمریکا به کاغذهای یادداشت برای پاسخ‌دهی به سوالات طی رویدادهای مختلف بار دیگر در دیدار با نخست‌وزیر عراق در کاخ سفید تکرار شد و این بار هم از چشم رسانه‌ها پنهان نماند و دستمایه تمسخر وی شد.

به گزارش مشرق، لنزهای دوربین خبرنگاران، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا را در حال خواندن متنی برای پاسخ به سوالات خبرنگاران در جریان دیدار با «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق در کاخ سفید ضبط کردند.

طبق گزارش روزنامه القدس العربی، بایدن ۸۱ ساله در این دیدار متن نوشته شده‌ای را می‌خواند که شامل یک دستورالعمل با حروف بزرگ درباره زمان مکث در نظرات خود و اجازه به مترجم برای ترجمه صحبت‌های وی بود.

روزنامه راستگرای «نیویورک پست» در واکنش به این اتفاق، بایدن را «سلطان تقلب» توصیف کرد.

طبق این گزارش، بایدن در حالی که کنار السودانی نشسته بود، به صورت مکرر به متن در دستش نگاه می‌کرد.

جو بایدن ۸۱ ساله رکورد پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا را در اختیار دارد.

پیشتر منابع مطلع گفته بودند اتکای جو بایدن به کاغذهای یادداشت برای پاسخ‌دهی به سوالات طی رویدادهای پشت درهای بسته موجب افزایش نگرانی میان حامیان مالی حزب دموکرات شده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • راه‌های کاهش پوسیدگی دندان
  • هماهنگی میدان و دیپلماسی جلوه‌ افتخارآمیز عملیات سپاه بود
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» از جلوه‌های عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان بود
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات نیروهای مسلح بود
  • زلنسکی: خواستار تلاش برای جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه هستیم
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید