Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@05:30:50 GMT

ممبینی: باید 4 روز دیگر به فیفا برنامه بدهیم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۱۸۰۳

ممبینی: باید 4 روز دیگر به فیفا برنامه بدهیم

جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور اکثر اعضا و حول محور تغییر و اصلاح اساسنامه و انتخاب دبیرکل برگزار شد.

به گزارش" ورزش سه" هدایت الله ممبینی یکی از اعضای هیات رئیسه در پایان جلسه و در این رابطه که شرایط انتخاب دبیرکل چگونه بوده است گفت:" رئیس فدراسیون دبیر جدید را انتخاب کرد."


او در پاسخ به این سوال که درباره نحوه انتخاب دبیرکل با رئیس فدراسیون فوتبال دچار چالش شده است گفت:" نه من خیلی زاویه ای با رئیس فدراسیون ندارم اگر نگاه کنید در ابتدای زمان حضور آقای شکوری هم اعتراضاتی داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" او افزود:" ببینید بحث امروز بیشتر درباره اصلاح اساسنامه بود که رئیس فدراسیون در فرصتی که لازم بداند در این رابطه صحبت خواهد کرد. در این رابطه فیفا نظراتی دارد که باید هرچه سریعتر انجام شود. در این شرایطی که به خاطر ویروس کرونا فوتبال تعطیل است باید دست به دست هم بدهیم تا زودتر این اصلاحات را انجام بدهیم و فوتبال بتواند به کار خودش ادامه بدهد و مشکلات قبلی برسرراهش وجود نداشته باشد."


ممبینی با بیان اینکه هنوز درباره آینده لیگ برتر تصمیمی گرفته نشده است گفت:" کارگروه ورزش کشور باید ابتدا نظرش را اعلام کند تا فدراسیون با هماهنگی با باشگاه ها نتیجه گیری کند. مسایلی چون بازی در شهرهایی با آب و هوای گرم هم نظریات و حدسیات اشخاص است. انشالله وضعیت بهتر می شود و این موضوع نیز مشخص خواهد شد. "


 او همچنین درباره غیبت محمود اسلامیان درجلسه امروز هیات رئیسه گفت:" ایشان از طریق تلفن در جلسه حضور پیدا کردند."


داور قدیمی فوتبال در ادامه گفت:" فیفا یک جدول زمانبندی خواسته که باید  تا تاریخ 10 آپریل یعنی چهار روز دیگر برای آن ها ارسال شود. ما جدول زمانبندی را تنظیم کردیم و به محض اینکه آماده شود به فیفا ارسال می شود."


او در پاسخ به این سوال که گفته شکاف  و اختلاف نظر جدی میان او و اعضای هیات رئیسه هست گفت:" سوال های  حاشیه ای نپرسید. در سال جدید سوال های جدید بپرسید." ممبینی در رابطه با شرایط مالی فدراسیون فوتبال و مسایلی چون پرداخت حقوق کارمندان و بدهی به مارک ویلموتس گفت:" هنوز که آخر ماه نشده که کارمندان حقوق بگیرند. با این وجود با توجه به تحریم ها همه دستگاه ها با مشکلات مالی روبرو هستند. در این رابطه امور مالی فدراسیون بهتر می تواند صحبت کند اما فوتبال کشور برای اینکه با شاخص های حرفه ای پیش رفته و مسایلی چون حق پخش را به عنوان اصلی ترین منبع تامین مالی اش بگیرد زمان نیاز دارد. در مورد بدهی ویلموتس هم باید زمانش که رسید بنشینیم و درباره آن صحبت کنیم."

کمیته داوران هدایت ممبینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران هدایت ممبینی رئیس فدراسیون هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه انضباطی برای ۲ بازیکن و باشگاه استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال ابلاغیه‌ای به باشگاه و دو بازیکن استقلال از آنها خواست تا دفاعیه خود را به این کمیته ارسال کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت گرفته از سوی سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند بازیکنان و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت 48 ساعت باید دفاعیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • مهدی: امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ با تفاضل گل مشخص می‌شود
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای ۲ بازیکن و باشگاه استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • کمک داور خارجی VAR در سوپرلیگ ترکیه
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال
  • احظار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال
  • برنامه فدراسیون فوتبال آلمان در صورت شکست در حفظ یولیان ناگلزمان؛ یورگن کلوپ!
  • دیدار تیم‌های فوتبال روسیه و چین برگزار نمی‌شود