Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مراسم احیای شب نیمه شعبان به صورت مجازی و در مسجد دانشگاه تهران با حضور حجت‌الاسلام پناهیان و حاج سعید حدادیان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مراسم احیای شب نیمه شعبان به صورت مجازی و در مسجد دانشگاه تهران با حضور حجت‌الاسلام پناهیان و حاج سعید حدادیان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این باره اعلام کرد: با توجه به ایام نیمه شعبان و با وجود فاصله‌گذاری اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین دانشگاهیان این نهاد در نظر دارد احیای شب نیمه شعبان را به صورت مجازی در مسجد دانشگاه تهران با حضور حجت‌الاسلام پناهیان و حاج سعید حدادیان به صورت مجازی برگزار کند.

گفتنی است این مراسم بامداد پنج‌شنبه 21 فروردین 1399 ساعت 10 دقیقه بامداد از شبکه‌های تلویزیونی و شبکه‌های رادیویی و پیج‌های اینترنتی به نشانی آپارات madt و اینستاگرام utmosque پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه تهران ویروس کرونا مسجد نیمه شعبان مسجد دانشگاه تهران احیای شب نیمه شعبان صورت مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود.

در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این مراسم روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت است. علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

کد خبر 6063387 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان برگزار می‌شود
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان
  • مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)