Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران امروز (دوشنبه) در توئیتی نوشت: «مدل ایرانی برای مقابله با ⁧‫کرونا‬⁩ باید واجد ابتکارات انحصاری و بومی باشد.»

دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: «تبعات اقتصادی کرونا شدید است، اما «پزشک و کارگر» دو پایه اصلی راهبرد عبور از بحران هستند، نباید دوقطبی کاذب «اقتصاد ـ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامت» ما را متوقف کند.»

وی افزود: «سال هاست که هنر زندگی در بحران را آموخته ایم.»

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شمخانی اقتصاد سلامت کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حسین امیرعبداللهیان که برای شرکت در نشست عالی شورای امنیت سازمان ملل در ارتباط با تحولات غرب آسیا از جمله فلسطین به نیویورک سفر کرده است، در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: «در حاشیه حضور در نشست عالی‌رتبه شورای امنیت سازمان ملل متحد با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد و همچنین ایمن الصفدی و یان بورگ وزرای امور خارجه اردن و مالت (رئیس دوره‌ای شورای امنیت) گفت‌وگو داشتم.

در این دیدارها با اشاره به حساسیت ویژه کشورمان نسبت به امنیت منطقه، ضرورت پاسخ متقابل مشروع ایران به حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را تبیین کردم.

در ادامه ضمن بررسی آخرین تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای، در خصوص وضعیت بحرانی غزه ناشی از نسل‌کشی و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی رایزنی شد.»

کد خبر 845504 منبع: ایسنا برچسب‌ها حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه سازمان ملل

دیگر خبرها

  • روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک
  • تکذیب تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی
  • تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است
  • تشکیل جلسه فوری شورای عالی امنیت ملی ایران؟
  • شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟
  • حکمرانی در سلامت باید با حضور ذی‌نفعان طراحی شود/ سیاستگذاری با حضور متخصصان صورت می‌گیرد
  • شورای عالی امنیت ملی در جایگاه تراز
  • امیر عبداللهیان عازم نیویورک شد
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»