Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دومین مرحله اهدا اقلام ورزشی به کادر درمانی چند بیمارستان تهران را انجام داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت گرامیداشت هفته جوان توسط اداره کل ورزش و جوانان و با مشارکت معاونت جوانان و سمن‌ها دومین مرحله از اقلام ورزشی به کادر درمانی بیمارستان‌های تهران اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در این مورد گفت: تشکر عملی جامعه ورزش و جوانان استان تهران با اهداء اقلام ورزشی به واحدهای درمانی فعال در مبارزه با ویروس کرونا امروز دوشنبه ۱۸ فروردین به انجام رسید.

وی ادامه داد: بر اساس مسئولیت اجتماعی و تشکر و قدردانی از کادر درمانی اقلامی همچون میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و دارت به بیمارستان‌های فیروزگر، امیر اعلم و امام حسین (ع) اهداء شد.

گل محمدی در پایان گفت: امیدوارم در زمان استراحت و به منظور رفع خستگی شرایط نشاط این عزیزان را فراهم آورده باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت ورزش میز پینگ پنگ فوتبال کرونا اقلام ورزشی ورزش و جوانان کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشور برای کهنکسوت لرستانی

سید احمد موسوی : به گزارش خبرآنلاین لرستان ، با حکم رسمی فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران حشمت اله باقری کهن کسوت ورزش پهلوانی حکم زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشور را دریافت نمود .

براساس این خبر، طی ابلاغی رسمی از سوی مهرعلی باران چشمه بالاترین رتبه ورزش ایران «امتیاز زنگ و ضرب از درب » در تمامی زورخانه های کشور را به حشمت اله باقری پیشکسوت لرستانی اهدا گردید .

لازم به یادآوری است حشمت باقری از کهنکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور است که سالیان سال در استان لرستان و در گود زورخانه های کشور افتخارات متعددی برای استان و در سطح ملی کسب کرده و چندین دهه حضور موفق و درخشان را در ورزش باستانی تجربه نموده که با اهدا این حکم مسئولین فدراسیون قدرشناسی حود را نسبت به پیشکسوتان و مزد سالها تلاش باقری را بدرستی و هوشمندی به وی اهدا نمودند.

باقری همچنین در بنیان خانواده و تربیت فرزندان بدرستی حرکت خود را در مسیر ورزش ادامه داده و فرزندان موفقی نیز در عرصه ورزش به جامعه معرفی و تربیت نمود محمد باقری قهرمان جهان و آسیا از مفاخر ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای و زهرا باقری پر افتخارترین بانوی جودو و کوراش کار جهان و آسیا فرزندان این کهنکسوت ورزش کشور هستند که هر کدام به سهم خود نقشی موثر و غیرقابل انکار در اعتلای ورزش کشور در میادین داخلی و خارجی ایفا نمودند .

بهرحال حشمت اله باقری و فرزندان از مفاخر ورزش کشور هستند که با کوله باری از تجربه در آموزش و پیشرفت ورزش باستانی همچون یک گنجینه بوده که مسئولان استانی اگربدنبال پیشرفت ورزش باشند بایستی از تجربیات وی برای نوجوانان و جوانان استفاده حداکثری نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888559

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • حکم زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشور برای کهنکسوت لرستانی
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای