Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعیه‌ای به حمایت از امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار متنی بر حمایت تمام قد این باشگاه از سرمربی زردپوشان را تاکید کرد.

در متن منتشر شده از سوی باشگاه سپاهان آمده است: "امیرقلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران است و هواداران طلایی دل خاطرات بسیار خوبی را با بهترین مربی ایران دارند و قطعا موفقیت‌های وی از خاطر هواداران، مسئولین باشگاه وشرکت فولاد مبارکه پاک نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در پی انتشار خبری مبنی بر این‌که مدیران باشگاه سپاهان قصد داشتند بعد از اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس در اسفند ماه سال گذشته، با امیر قلعه‌نویی خداحافظی کنند، خاطرنشان می‌کند چنین موضوعی به هیچ وجه صحت نداشته و متاسفانه برخی در این ایام بدنبال جوسازی برای باشگاه سپاهان و امیر قلعه‌نویی هستند.

این اطمینان را به مخاطبان عزیز و به ویژه هواداران پرشور سپاهان می‌دهیم که امیر قلعه‌نویی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و هیئت مدیره این باشگاه حمایت‌های لازم را کما فی‌السابق از ایشان انجام خواهد داد."

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان سپاهان امیر قلعه نویی لیگ برتر فوتبال امیر قلعه نویی باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

به نقل از ایرنا کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897861

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره
  • سرمربی تراکتور، یک چهره خبرساز و مشهور