Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@21:30:43 GMT

موراتی: جذب مسی برای اینتر غیرممکن نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۱۰۰

موراتی: جذب مسی برای اینتر غیرممکن نیست

مالک پیشین باشگاه اینتر می‌گوید پیوستن لیونل مسی به نراتزوری رؤیایی چندان دست نیافتنی هم نیست.

​​​به گزارش مشرق، ماسیمو موراتی، مالک پیشین باشگاه اینتر معتقد است که هواداران اینتر می‌توانند به دیدن لیونل مسی در پیراهن این تیم امیدوار باشند.

او که در دوران ریاستش در این باشگاه رونالدو نازاریو را از بارسلونا به اینتر برد، معتقد است مدیران فعلی اینتر هم می‌توانند چنین کاری را درباره دیگر ستاره اهل آمریکای جنوبی آبی‌واناری‌ها انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سارابیا: مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است

موراتی در گفت‌وگو با رادیو رای ایتالیا اظهار داشت: من به هیچ وجه فکر نمی‌کنم که رؤیای دیدن مسی در پیراهن اینتر یک رؤیای ممنوعه باشد. به نظر من حتی پیش از این هم می‌شد چنین رؤیای داشت. مسی در پایان قراردادش با بارسلونا قرار دارد و قطعاً می‌توان برای جذب او تلاش کرد. با این حال من نمی‌دانم که آیا شرایط به وجود آمده فعلی چیزی را تغییر خواهد داد یا نه، اما فکر می‌کنم که ما تا پایان سال شاهد چیزهای عجیب و غریب فراوانی خواهیم بود.

لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر بازیکنی است که بارسایی‌ها تمایل فراوانی به جذب او دارند و گفته می‌شود که تابستان امسال برای خرید او اقدام خواهند کرد. موراتی می‌گوید این فرصت خوبی است که اینتر وارد یک معامله برای معاوضه بازیکن بارسلونا شود و حتی شاید بتوان مسی را در جهت معکوس به شهر میلان آورد.

او گفت: مسی بازیکن بسیار خوبی است و برای سطح عملکردش و حرفه بازیگری‌اش اهمیت زیادی قائل است. اما همان‌طور که قبلاً هم گفتم، ما باید ببینم که آیا می‌توان از این جابه‌جایی برای جذب بازیکنان بزرگ‌تری مانند مسی استفاده کرد یا نه.

مسی طبق قراردادش با بارسلونا می‌تواند در پایان فصل این تیم را ترک کند و به هر تیمی که می‌خواهد ملحق شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید فوتبال ماسیمو موراتی اینتر میلان لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند

به گزارش "ورزش سه"، هنوز مشخص نیست که آیا ژاوی قصد دارد به تصمیمی که پیش از این مبنی بر ترک بارسلونا در پایان فصل اعلام کرده بود پایبند بماند و از این تیم جدا شود یا مدیران این باشگاه موفق می‌شوند او را به ادامه حضور در این تیم متقاعد کنند. 

بسیاری از منابع نزدیک به این مربی و بارسا می‌گویند که شرط اصلی او برای ادامه حضورش روی نیمکت بارسا این است که این باشگاه بتواند چند ستاره سرشناس را به خدمت بگیرد و به نظر می‎‌رسد که دکو در حال برنامه‌ریزی است تا این خواسته را برآورده کند. 

روزنامه اسپورت مدعی شده است که برنامه اصلی مدیران بارسلونا این است که بتوانند ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو را پس از پایان مهلت قراردادهای قرضی‌شان هم همچنان در این تیم حفظ کنند و برای این کار باید با اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی به توافق برسند. 

اما این پایان راه نیست و یک هافبک دفاعی و یک وینگر چپ هم در برنامه‌های بارسا قرار دارند. هرچه شرایط مالی این باشگاه به آنها اجازه نمی‌دهد که مبلغ قابل توجهی را برای خرید بازیکن در این دو پست هزینه کنند اما آنها تلاش‎‌شان را در این زمینه به کار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • جدایی قطعی آنتونی مارسیال از منچستریونایتد در پایان فصل جاری
  • تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول
  • تساوی خانگی اینترمیلان
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • پیولی: اینتر اسکودتو را می‌برد، ما هم هرکاری می‌کنیم تا دربی را ببریم
  • هدف فصل اینزاگی و اینتر: رسیدن به ۱۰۳ امتیاز
  • بارسلونا بُرد و امیدوار ماند