Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: با همکاری فرودگاه با مجموعه بهداشت و درمان لارستان، مسافران پروازهای خارجی به مدت دو هفته قرنطینه می‌شوند و مورد معاینه مستمر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، «محمدحسین کریمی» امروز (دوشنبه ۱۸ فروردین) در بازدید از روند تب‌سنجی مسافران فرودگاه بین‌المللی «آیت‌الله آیت‌اللهی(ره)» لارستان گفت: با همکاری خوب فرودگاه با مجموعه بهداشت و درمان لارستان، تصمیم داریم مسافران پروازهای خارجی را به مدت دو هفته در قرنطینه نگهداریم و مورد معاینه مستمر قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا نیز بیان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ آمار مثبت مبتلا به کرونا ثبت نشده است.

 

وی افزود: علی‌رغم اینکه برخی کسب‌وکارها مجدداً شروع به‌کار می‌کنند اما مردم شرایط قرنطینه را رعایت کنند و در منزل بمانند که دوباره به نقطه بحرانی نرسیم.

 

کریمی تصریح کرد: در دانشکده علوم پزشکی لارستان، کمیته بحران به‌صورت مستمر تشکیل جلسه می‌دهد و هر یک از معاونت‌ها و اعضای این کمیته از وظایف خود آگاهی کامل داشته و به نحو احسن به انجام آن‌ها می‌پردازند.

پایان پیام/656

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی لارستان مسافران پروازهای خارجی دانشکده علوم پزشکی لارستان آمار مبتلایان به کرونا کرونا در فارس قرنطینه لارستان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شده اند و هر حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی یکسان سازی شده است.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ارجاع بیماران به بخش خصوصی کاهش یافته و لیست انتظار بیماران کم شده است.

 معاون درمان وزارت بهداشت  ادامه داد: اکنون ۳۰ درصد از ظرفیت درمانگاه‌ها و کلینیک‌های دانشگاهی برای بیماران ارجاع شده از سطح اول در نظر گرفته شده است.

کریمی تاکید کرد: برای بیماران صعب العلاج ۵۷ بسته خدمتی جهت پوشش بیمه‌ای تدوین شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار‌ها ۴۱ ارگان حیاتی با اورژانس هوایی جهت انجام عمل جراحی پیوند منتقل شده است.

کریمی ادامه داد: رویکرد وزارت بهداشت تسهیل سرمایه گذاری بخش  خصوصی در پروژه‌های بهداشتی و درمانی در کنار تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت است.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: صدور مجوز‌ها برای مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی مراکز درمانی و کلینیک‌ها نسبت به گذشته تسهیل پیدا کرده است و تمام موانع غیر ضرور با مصوبه شورای عالی درمان برای بخش خصوصی حذف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان
  • معرفی فرودگاه دبی
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول