Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سازمان برنامه و بودجه برنامه‌ای به وزارت راه و شهرسازی با اصلاح نرخ عوارضی برخی آزاد راه‌های دولتی موافقت کرد.

در این نامه سازمان برنامه بودجه به وزارت راه و شهرسازی آمده است: اعضای شورای اقتصاد، عضو هیأت وزیراندر جلسه مورخ 98/12/21 درخواست شماره 72611/100/02 مورخ 1398/5/16 وزارت راه و شهرسازی درباره اصلاح نرخ عوارض برخی آزاد راه‌های دولتی در سال 98 مصوبه موضوع شماره 89819 مورخ 1393/7/29 شورای اقتصاد را به استناد بند (ب) ماده 30 قانون وصول برخی درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین بررسی و به شرح زیر مشروط به رعایت موارد زیر مورد تصویب قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش در این نامه که 10 فروردین امسال ارسال شده است، نرخ عوارض آزاد راه تهران- قم به طول 125 کیلومتر 1200 تومان،نرخ عوارض آزاد راه کرج- قزوین به طول 100 کیلومتر،1200 تومان، نرخ عوارض آزاد راه بندرعباس- بندر شهید رجایی به طول 35 کیلومتر 1200 تومان و نرخ عوارض آزاد راه کمربند جنوبی و غربی تبریز به طول 35 کیلومتر 1200 تومان تعیین شد.

در این نامه ضرایب معادل عوارض برای سواری و وانت، ضریب یک، کامیون و مینی‌بوس ضریب 2 (2400 تومان)، کامیون دو محور و اتوبوس ضریب 3 (3600 تومان) و کامیون سه محور و بیشتر ضریب 4( 4800 تومان) تعیین شد.

انتهای پیام/

20 / 20 تغییر قیمت عوارضی آزاد راه ها تغییر قیمت عوارضی 4 آزادراه دولتی سازمان برنامه و بودجه آزاد راه تهران- قم آزاد راه کرج- قزوین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزاد راه ها سازمان برنامه و بودجه آزاد راه تهران قم آزاد راه کرج قزوین نرخ عوارض آزاد راه کیلومتر 1200 تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث و اصلاح شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین

دریافت 77 MB کد خبر 6081744

دیگر خبرها

  • عملیات احداث و اصلاح شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد