Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه مقابله با کرونا بسیج دانشجویی اصفهان در گزارشی تحلیلی اعلام کرد که با توجه به شیوع کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، بازار میوه و تره بار در استان اصفهان با کمبود نسبی روبه رو است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه مقابله با کرونا بسیج دانشجویی اصفهان گزارشی تحلیلی از وضعیت بازار میوه و تره بار در شهر اصفهان ارائه کرد و در آن به تحلیل کمبود موجودی و افزایش بی سابقه قیمت میوه و تره بار در استان اصفهان در فروردین امسال پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این گزارش همچنین به دفتر استاندار و دادستان و رئیس اتاق اصناف استان اصفهان و شهردار اصفهان ارسال شده است.

در این گزارش آمده است:

مردم صبور اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، در جریان باشید که بررسی و پیگیری فرزندان شما در قرارگاه کرونای بسیج دانشجویی استان اصفهان در پوشش افراد معمولی و خریدار، از بازار مرکزی میوه و تره بار و فروشگاه‌های میوه وتره بارسطح شهر اصفهان، نشان دهنده این موضوع است که باتوجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال طرح فاصله گذاری اجتماعی موجودی میوه و تره بار اصفهان به گفته غرفه داران میادین تره و بار با کمبود نسبی روبه‌رو شده و قیمت میوه وتره بار درشهر اصفهان با نرخ رشد صعودی بی سابقه‌ای درتاریخ فروردین ماه ۱۳۹۹ نسبت به گذشته همراه بوده است. ولیکن مردم عزیز اصفهان بدانند، به سهولت می‌توانند مایحتاج خود را در این زمینه از نقاط مختلف استان و بخصوص در فروشگاه‌های مرکزی کوثر فراهم نمایند و دانشجویان انقلابی اصفهان پیگیر بر طرف شدن مشکلات فوق الذکر در اسرع وقت از مسئولین مربوطه خواهند بود.

در یک نگاه نکات قابل توجه:
با توجه به بررسی میدانی که از میادین اصلی میوه و تره بار شهر اصفهان در مورخ ۱۶ فروردین ۹۹ و فروشگاه‌های عرضه آن‌ها انجام شد، نرخ عرضه میوه وتره بار در شهراصفهان با افزایش قیمت همراه بوده که فروشندگان علت افزایش قیمت را نبود بار در میدان اصلی می‌دانند.

به گفته غرفه داران میدان تره و بار و مسئولین فروشگاهها، موجودی میوه و تره بار در استان با کمبودی نسبی روبرو است. برخی از فروشگاه‌ها با سوء استفاده از بی نظمی بازار به‌خصوص در نقاط مرفه نشین و بعضاً در نقاط مختلف شهر اقدام به گرانی اقلام میوه وتره بار بصورت خود کردند.

با توجه به شرایط بحرانی بدلیل کرونا، گرانی بی رویه و بی نظمی در بازار تره و بار، حکایت از عدم نظارت مسئولین تنظیم بازار و مبارزه با گران فروشی در وضعیت کنونی است که نیاز به اقدام فوری از مراجع مربوطه نظارت بر اصناف مرتبط است.

مسئولین محترم در اسرع وقت، نسبت به ایجاد ساز و کار مناسب جهت سهولت جابجایی بار با توجه به اقدامات فاصله گذاری اجتماعی به دلیل بیماری کرونا اقدام کنند.

با توجه به بی نظمی و عدم نظارت در میادین، حضور و فعالیت دلالان و بازار گردانان در این بخش افزایش پیدا کرده و بعضاً تا رسیدن اقلام به فروشگاه‌های اصلی و بدست مردم، بیش از چندین بار دست به دست گردیده و با افزایش قیمت روبرو می‌شود.

کمبود برخی اقلام بصورت یکباره در بازار نشان از احتکار برخی کالا‌ها و عرضه آن‌ها توسط سودجویان در شرایط گرانی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اصفهان مقابله با کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی تره بار اصفهان میوه و تره بار بسیج دانشجویی میوه وتره بار استان اصفهان فروشگاه ها شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 739767

دیگر خبرها

  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • میوه کمتر از نرخ مصوب در مغازه‌ها عرضه می‌شود
  • انجام ۲۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بیرجند
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان / بارشی گزارش نشده است
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار فارس
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس