Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با نماینده ولی فقیه در استان بمناسبت هفته جوان دیدار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا ییلاقی اشرفی با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و همچنین سال نو، گزارشی از وضعیت جوانان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب درباره نقش جوانان گفت : رفتار مسئولانه جوانان ما در رویداد هایی مانند سیل، زلزله و اتفاقات سیاسی اجتماعی و همین شیوع ویروس کرونا نشان داد که پیام مقام معظم رهبری را بخوبی درک کرده اند .

حجت الاسلام لائینی نیز در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و هفته جوان به جوانان استان، از همه جوانان چه در جبهه بهداشت و درمان و چه جوانانی که  با همت مثال زدنی در شهرها و روستاها استان در تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کردن اماکن شهری و روستایی، تلاش و همت داشتند و مجموعه تلاش های اداره کل ورزش و جوانان مازندران قدردانی کردند.

ییلاقی اشرفی در این دیدار با تاکید بر اینکه تشکل های جوان استان از پویاترین سازمان های مردم نهاد هستند افزود؛ جمعیت جوان برای هر کشور یک فرصت مطلوب است و در مازندران بیش از یک میلیون و هفتاد هزار نفر در رده جوان محسوب می شوند که جمعیت قابل توجهی است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان که به دلیل رعایت مصوبه فاصله گذاری اجتماعی به نمایندگی از جوانان استان در محضر نماینده ولی فقیه حاضر شده بود گفت: آمار ازدواج استان در بازه زمانی ۸ماهه اول سال ۱۲۸۷۲ و متاسفانه تعدادی هم طلاق داشتیم و تسهیلات ازدواج نیز به ۳۴۶۳۶ نفر  تعلق گرفت که شامل ٨٩ درصد متقاضیان است و این فراگیری ٤ درصد از میانگین کشور بیشتر است .

او با اشاره به حضور پررنگ سمن های جوان در مقابله با بحران کرونا گفت :١٢٠ سمن جوان در استان داریم که همواره در رویدادهای مختلف نقش آفرینی می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان هفته جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید محمدحسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان در نشست «ازدواج آسان، عشق پایدار» که با حضور جمع کثیری از دانشجویان واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برکزار شد، گفت: نظامی که امروز در جهان حاکم بوده با مدیریت جریان صهیونیسم جهانی درصدد است جمعیت جهان را به سمت کاهش سوق دهند، از سوی دیگر دانشجویان با افزایش جمعیت خود و طرفدارانش می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت درراستای گسترش سرزمین‌های تحت سلطه خود اقدام کند.

وی اضافه کرد: صهیونیسم جهانی از سالیان دور با برنامه‌ریزی‌های زیادی که با مدیریت سازمان بهداشت جهانی انجام داد، در کشور شروع به تبلیغ با شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» کرد که این شعار در مدتی کم خیلی پررونق دنبال و تبدیل به یک جریان شد و رفته‌رفته به فرهنگ عمومی جامعه مبدل گشت.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان عنوان کرد: به دنبال این مسائل، نگاه فرهنگی جامعه به سویی پیش رفت که موجب افزایش سن ازدواج شد و آنهایی که ازدواج می‌کردند تا مدت‌ها صاحب فرزند نمی‌شدند یا علاقه‌ای به فرزندآوری نداشتند.

صفوی در ادامه توضیح داد: با توجه به اینکه مسئله جمعیت از فاکتور‌های مهم اقتدار ملی یک کشور است، تحدید نسل، یکی از آسیب‌های جدی برای این موضوع محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی به این مسئله نگاه ویژه دارند، خاطرنشان کرد: نگاه مقام معظم رهبری حرکت به سمت یک جمعیت پایدار قابل اطمینان است و امروز شاهد این موضوع در جامعه اسلامی هستیم؛ بنابراین باید روی موضوع افزایش جمعیت و طبعاً مسئله ازدواج جوانان به‌خصوص در سنین پایین‌تر تأکید بیشتری شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان تبیین کرد: این نهاد درراستای همین مسئله به‌عنوان یکی از مصادیق جهاد تبیین با در نظر گرفتن و برنامه‌ریزی برگزاری جلساتی با فراهم آوردن بستر‌های معرفتی و تحول در نگاه مردم به‌خصوص جوانان در موضوع ازدواج، باید منتظر اتفاقات خوبی باشیم، امیدوارم منویات مقام معظم رهبری به طور جامع و کامل در جامعه اسلامی محقق شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس
  • چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی
  • تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت پرویز داودی
  • رسالت جشنواره رسا بازخوانی و ترویج نهج البلاغه در عرصه دانشگاه است