Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:‌ «اقدام به انجام تست‌ PCR برای بیماران سرپایی موجب افزایش آمار مبتلایان به کرونا شده است.»

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، محمودرضا مرادی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه درباره روند گسترش بیماری کرونا در این استان اظهار کرد: «از چند روز پیش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و زنجان علاوه بر پایلوت کشوری اقدام به انجام تست‌ PCR برای بیماران سرپایی کرده‌اند که این امر موجب افزایش آمار مبتلایان به کرونا شده است؛ اما در کنترل اپیدمی به ما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «چند روز گذشته تعداد بیمارانی که نیاز به بستری و ICU داشتند بیشتر شده؛ اما تعداد بیماران سرپایی کاهش یافته است و تاکنون 4 هزار و ۱۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در ۲۰ کلینیک ۱۶ ساعته دانشگاه علوم پزشکی در استان کرمانشاه ویزیت شده‌اند.»

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ایام نوروز ۱۵۴ هزار مسافر به استان کرمانشاه وارد و 7 هزار و ۶۰۰ نفر نیز از این استان خارج شده‌اند که این تعداد بالقوه احتمال بروز اپیدمی را بیشتر می‌کند.

مرادی تأکید کرد: «طرح فاصله گذاری اجتماعی کماکان باید حفظ شود در غیر اینصورت احتمال افزایش بیماری وجود دارد.»

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیماران سرپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در جلسه‌ی هم افزایی متولیان دانشگاه علوم پزشکی با عوامل تولید برنامه‌های سلامت محور صداوسیمای استان با بیان این مطلب گفت: صداوسیمای استان، حامی دانشگاه علوم پزشکی است و آموزش‌هایی که از رسانه ملی پخش می‌شود، آگاهی مردم را افزایش می‌دهد.

جعفرزاده معاون سیمای، صداوسیمای استان هم با بیان اینکه در سال جاری یکی از ستون‌های شبکه سلامت هستیم گفت: این موضوع، سبب اعتماد و حضور شبکه‌ی استانی در شبکه یک سیما هم شده است.

برخی از تهیه کنندگان صداوسیما هم در این جلسه نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز