Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@17:42:17 GMT

دستمزد سردار آزمون ۵۰ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۴۱۰

دستمزد سردار آزمون ۵۰ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت‌های فوتبال در اروپا باعث شده دستمزد بازیکنان تیم‌های مختلف کاهش یابد.

بر اساس اعلام الکساندر مدودف رئیس باشگاه زنیت، که سردار آزمون را نیز در اختیار دارد، کادر مربیان و بازیکنان این تیم با کاهش ۵۰ درصدی دستمزد‌های خود در دو ماه آوریل و می‌موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امروز مذاکرات ما با بازیکنان و کادر فنی زنیت درباره موضوع کاهش دستمزدها، به پایان رسیده است ما موافقت کردیم که در ماه‌های آوریل و می‌حقوق‌ها تا ۵۰ درصد کاهش یابد این یک توافق تمام عیار است.

رقابت‌های فوتبال در روسیه به دلیل شیوع ویروس کرونا تا ۳۱ ماه می‌به حالت تعلیق درآید. پیش از این تیم‌های اسپارتاک و دینامو مسکو، روبین کازان کاهش دستمزد برای بازیکنان در طول دوران تعطیلی لیگ را اعلام کردند در حالی که تیم احمد گروژنی و سوچی همچنان سرگرم مذاکره در این این‌باره هستند.

بيشتر بخوانيد:  سردار آزمون در یک قدمی ناپولی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش سردار آزمون زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در چند فصل اخیر و از مهره‌های کلیدی پپ گواردیولا در کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان و همچنین بالای سر بردن چندین جام لیگ برتر بوده است.

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته گفته شده بود که این بازیکن علاقه زیادی دارد که به بارسلونا ملحق شود و بازی تحت هدایت ژاوی برای این تیم را تجربه کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و او به حضورش در سیتی برای یک فصل دیگر ادامه داد.

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که بارسلونا در حال بررسی شرایطی است که بتواند بند فسخ ۵۸ میلیون یورویی این ستاره پرتغالی را در پنجره تابستانی پیش رو پرداخت کند. گفته می‌شود که او دیوانه وار مشتاق پیوستن به بارسلوناست و همین کار را برای این باشگاه راحت‌تر خواهد کرد.

مدیران باشگاه بارسلونا امیدوار هستند که بتوانند سیلوا را جذب کنند و او را به خرید بزرگ تابستانی این باشگاه تبدیل کنند. آنها باور دارند که در صورت فروش یک ستاره می‌توانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و خرید او برای آنها در دسترس است.

 روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک هستم با تایید این موضوع مدعی شده است که سیلوا حتی حاضر است دستمزدش را برای پیوستن به بارسلونا و سازگار شدن با شرایط مالی این باشگاه کاهش دهد که اتفاق بسیار خوب و مثبتی در روند انجام این انتقال به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند
  • با تعطیلی پنجشنبه دستمزد کارگران کم می‌شود؟
  • خوفی که به جان کارگران افتاد | کاهش حقوق در صورت تعطیلی پنجشنبه ها