Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی فرهادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولویت نخست ما سلامت مردم است.

وی ادامه داد: کسب و کارهای پرریسک نظیر مراکز ورزشی و فعالیت‌هایی که حضور جمعیت در آن نیاز است، همچنان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرهادی گفت: ادارات دولتی نیز از ۲۳ فروردین با دو سوم نیرو به کار خود ادامه می دهند و یک سوم نیروها نیز با اولویت افراد مسن و دارای بیماری های زمینه ای مجازند با تصمیم مدیران خود سرکار حاضر نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ٦٠ هزارو ٥٠٠ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز ۱۸ فروردین ماه جاری براساس معیارهای قطعی تشخیصی دوهزارو ٢٧٤ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

دکتر کیانوش جهانپور افزود: مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۶۰۵۰۰ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

دکتر جهانپور خاطرنشان کرد: تاکنون از وجود سه هزارو ٧٣ نفر در کشور به دلیل ابتلا به این بیماری، محروم شده ایم و دیگر در بین ما نیستند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تاکنون  ٢٤ هزارو ٦٢٣نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده است.

دکتر جهانپور تصریح کرد: چهارهزارو ٨٣ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کسب فعالیت فروردین بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در روز‌های پایانی تعطیلات

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سید محمد مهدی میرزایی قمی درباره فعالیت مراکز منتخب شهر تهران در روز‌های دهم و دوازدهم فروردین ماه گفت: در روز‌های جمعه ۱۰ فروردین ماه و ۱۲ فروردین ماه مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ الی ۲۲ و مراکز شقایق، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، آزادی از ساعت ۷ الی ۱۴ فعال هستند.وی همچنین درخصوص تعداد مراکز معاینه فنی شهر تهران و نحوه فعالیت آنها از ۱۴ فروردین ماه تا پایان ماه مبارک رمضان هم گفت: شهر تهران از بضاعت ۶۴ خط معاینه فنی مختص خودرو‌های سبک در ۱۷ مرکز ثابت و ۱۵واحد سیار با پراکندگی مناسب در سطح مناطق شهرداری تهران برخوردار است. مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ صبح الی۲۲، مراکز نیایش، الغدیر، دماوند، سراج و شهید چمران از ساعت ۷ الی ۱۷ و مراکز شقایق، خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، چیتگر، ابوذر، آزادی، ایران خودرو (۵۰۶۲) و کلیه واحد‌های سیار از ساعت ۷ الی ۱۸ فعال هستند.
 سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران افزود: از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به فعالیت تعدادی از مراکز در روز‌های تعطیل حتما جهت اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • رژیم غذایی فستینگ ریسک این بیماری خطرناک را افزایش می‌دهد
  • مراکز منتخب معاینه فنی در ۱۰ و ۱۲ فروردین اعلام شدند
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در روز‌های پایانی تعطیلات
  • مراکز منتخب معاینه فنی ۱۰ و ۱۲ فروردین باز هستند
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ های کشور
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • تاثیر مصرف محصولات سویا بر ریسک فاکتور‌های قلبی و عروقی دیابت نوع ۲