Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@03:58:50 GMT

مبارزه مشترک ایران و چین با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۴۸۶

مبارزه مشترک ایران و چین با کرونا

خبرگزاری ایسنا:لی جان شو، رییس مجلس چین در پیامی خطاب به علی لاریجانی ، ضمن اظهار تاسف از ابتلای وی به بیماری کرونا و آرزوی بهبودی رییس مجلس شورای اسلامی، بر حمایت متقابل دو کشور ایران و چین از یکدیگر در مبارزه با ویروس کرونا تاکید و اظهار امیدواری کرد با همکاری مشترک دو کشور به عنوان شرکای جامع راهبردی که همواره در ایام دشواری به یکدیگر کمک می کنند، کووید ۱۹ کنترل شده و پس از آن نیز ایران و چین همکاری های دوستانه با یکدیگر را گسترش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن این پیام به این شرح است:

«جناب آقای دکتر علی لاریجانی
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

متاسفانه باخبر شدم که جنابعالی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدید، بدین وسیله همدردی صمیمانه خود را ابراز می‌نمایم و سلامتی و بهبودی جنابعالی را آرزومندم.

چین و ایران شریک جامع راهبردی هستند و همواره در ایام دشواری به یکدیگر کمک می‌کنند. بعد از شیوع کووید ۱۹ دو کشور به حمایت متقابل از یکدیگر پرداخته و با هم با شیوع این ویروس مبارزه می‌کنند. مایل هستیم همکاری با ایران در مقابل با کووید ۱۹ را بیش از پیش تقویت کنیم تا پیروزی مشترک و قطعی بر کنترل شیوع این بیماری محقق گردد.

اگرچه شیوع کووید ۱۹ مشکلات موقتی را برای دو کشور ایجاد کرده است، اما همیاری دو طرف در مبارزه با این بیماری، مشارکت دوستانه فیمابین را عمیق‌تر کرد. معتقدم بعد از پایان شیوع کووید ۱۹، شاهد توسعه بیش از پیش همکاری‌های دوستانه چین و ایران در زمینه‌های مختلف خواهیم بود.

بهترین آرزوها را برای جنابعالی دارم.

لی جان شو
رئیس کمیته دائمی کنگره ملی خلق چین
پکن، ۵ آوریل ۲۰۲۰»

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران چین کرونا کووید ۱۹ دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،به گفته رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، درراستای فعالیت‌های حیاتی و پیشگیرانه دامپزشکی علیه بیماری‌های خطرناک مشترک بین انسان و دام تمامی دام‌های حساس شهرستان برابر برنامه پیش بینی در خصوص بیماری سل و بروسلوز مورد تست و آزمایش قرار میگیرند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین افزود: دامپزشکی شهرستان با انجام این فعالیت‌ها علاوه بر حفظ سلامت دام‌ها باعث جلوگیری از بروز بیماری‌های فوق در جمعیت انسانی می‌شود.

وی گفت: تمامی اقدامات بهداشتی، کنترل و مبارزه دامپزشکی در جهت ریشه کنی بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و دام بوده که این اقدامات باعث جلوگیری از خسارات اقتصادی فراوان به جمعیت دامی منطقه شده و حافظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه است.

دیگر خبرها

  • کیفیت «گندم» کشور در سطح جهانی است
  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • رومن رینز و کیانو ریوز همکاری مشترک خواهند داشت/ اخبار WWE
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • خسارت ۷۰ درصدی به مزارع درصورت بی توجهی به بیماری زنگ زرد گندم
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها