Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوع کرونا در شهرهای مختلف ایران وضعیت بی سابقه ای را به وجود آورده اما دراین شرایط هم قرمزپوشان مشهدی تمرینات خود را پیگیری می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شیوع  کرونا در شهرهای مختلف ایران وضعیت بی سابقه ای را به وجود آورده اما در این شرایط هم بازیکنان قرمزپوشان مشهدی تمرینات خود را پیگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر کووید 19 مسابقات لیگ برتر را تعطیل کرد اما تیم شهرخودرو مشهد با کنترل از راه دور مربیان و ارایه برنامه های آنها مشخص می شود.

شهرخودرو در شهرهای دیگر کشور و در کنار اعضا خانواده خود به سر می برند و همین  باعث شده تا کادر فنی شهرخودرو، عملکرد بازیکنان را از راه دور زیر نظر بگیرند. با این شرایط بازیکنان موظف هستند تا تمرینات محول شده را هر روز با ثبت تصاویر و ویدیوهای آن برای کادر فنی ارسال کنند تا از نظر بدنی عقب نیفتند. در مشهد نیز بازیکنانی که حضور دارند تمرینات خود را به صورت انفرادی برگزار می کنند.

این در شرایطی است که هنوز زمان ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر مشخص نیست و تیم ها نیز از برگزاری تمرینات گروهی خود به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا منع شدند.

گفتنی است، شاگردان سر آسیابی یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می روند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهر خودرو قرمزهای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار بالاخره به تهران برگشت

سرخپوشان ایران، تمرین خود را از ساعت ۱۸:۴۵ زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. تمرین نسبتا سنگین دیروز به مدت ۷۵ دقیقه با کار‌های تاکتیکی متفاوت انجام شد.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از دیروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • ضربان قلب در حالت استراحت یکی از نشانه‌های تناسب اندام و طول عمر است
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • براهیم، بچه‌ سرتق مراکش! (عکس)‏
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد
  • مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها
  • آغاز تمرینات پرسپولیس بدون ملی‌پوشان و اوسمار
  • تمرین ملی‌‌ پوشان ایران در هتل محل اقامت