Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:13:46 GMT

دو ستاره رئال بهترین های لالیگا در سال 2020

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۵۰۸

دو ستاره رئال بهترین های لالیگا در سال 2020

موسسه "CIES"، کاسیمیرو و تونی کروس دو هافبک رئال را بهترین های فوتبال اسپانیا در سه ماه نخست سال 2020 معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، آخرین تحقیقات "CIES" انستیتو آمار و تحقیقات فوتبال نشان می دهد که کاسیمیرو و تونی کروس بهترین های لالیگا تا به اینجای سال 2020 هستند.

آمار و ارقام فردی و تاثیرگذاری در شکل بازی به عنوان مهمترین فاکتورها برای رتبه بندی بازیکنان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در فهرست ارائه شده بازیکنان فوتبال اروپا نام کاسیمیرو در رتبه 40 و با امتیاز 84.9 دیده می شود. پس از او تونی کروس با 84.7 امتیاز و در رده 43 قرار دارد. کروس و فرناندینیو ستاره برزیلی سیتی و نیز دیبالا از یوونتوس در این رده مشترک هستند. بالاتر از کاسمیرو و تونی کروس، هیچ بازیکن دیگر شاغل در لالیگا دیده نمی شود.

از میان بازیکنان رئال هم تنها سرخیو راموس و دنی کارواخال با 82 و 81.5 امتیاز در جمع 100 بازیکن برتر دیده می شوند. راموس رتبه 70 و کارواخال رتبه 81 را در اختیار دارد.

 

 

 

 

کاسیمیرو مهره معمولا ثابت رئال در فصل جاری بوده و با 3120 دقیقه حضور در زمین، نقش موثری در پیروزی های تیمش داشته است. بدون او در زمین، رئال تنها یک بازی را با برد پشت سر گذاشته است. عدم حضور او در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی برابر سوسیداد، برای رئال گران تمام شد و این تیم از دور رقابت ها کنار رفت. کاسیمیرو 4 گل زده و 4 پاس گل نیز داده است.

تونی کروس هم 2702 دقیقه در میدان بوده، 5 گل زده و 9 پاس گل نیز داده است.

 

کاسمیرو تونی کروس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاسمیرو تونی کروس رئال مادرید تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است

دروازه‌بان بارسلونا بابت عدم وجود فناوری کنترل خط دروازه در اسپانیا از مسئولان فوتبال این کشور انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک آندره تِراِشتگن در پی شکست 3 بر 2 شب گذشته (یکشبه) بارسلونا مقابل رئال مادرید در هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، با اشاره به صحنه بحث‌برانگیز دقیقه 28 که شوت لامین یامال به نظر از خط دروازه رئال رد شد، اما داور با بررسی VAR آن را گل اعلام نکرد، گفت: نداشتن فناوری کنترل خط دروازه (در فوتبال اسپانیا) شرم‌آور است. پول زیادی در فوتبال در گردش است، اما برای آنچه که لازم است، مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

وی همچنین درباره اینکه چرا بارسلونا در این ال‌کلاسیکو شکست خورد، اظهار داشت: به غیر از تصمیمات بحث‌برانگیز داوری، ما مرتکب اشتباهات زیادی شدیم و موقعیت‌های زیادی را به هدر دادیم، در حالی که در این موقعیت‌ها باید بهتر کار کنیم. این شکست ضربه بدی به ما در راه کورس قهرمانی زد.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیمآنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم

چندی پیش برنامه «لارگرو» از شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا خبر داده بود که فناوری کنترل خط دروازه در رقابت‌های فصل 24-2023 لالیگا وجود نخواهد داشت. خاویر تباس رئیس سازمان لالیگا و مسئولان این لیگ حاضر نشده‌اند هزینه‌ سه میلیون یورویی برای استفاده از این فناوری در لالیگا را به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بپردازند.

این فناوری برای اولین بار در رقابت‌های سوپرجام اسپانیا در سال 2020 مورد استفاده قرار گرفت و از آن تاریخ به بعد سازمان لالیگای اسپانیا از این فناوری در مسابقات باشگاهی اسپانیا بهره می‌برد، اما استفاده از این فناوری در فصل جاری منتفی شد.

در فیلم زیر صحنه بحث‌برانگیز ال‌کلاسیکوی شب گذشته را می‌بینید:

 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • خوشحالی اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ بهترین تیم جهان! / عکس
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند
  • ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • دستاورد بزرگ شگفتی‌ساز لالیگا: سهمیه اروپایی