Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جهادی هیئت مساکین الزهرا(س) خرم‌آباد برای نبرد با ویروس کرونا، اقدام به ایجاد ایستگاه ضدعفونی برای خودروهای عبوری کردند. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، در پی شیوع ویروس کرونا در لرستان گروه‌های جهادی مختلفی برای ضدعفونی و گندزدایی، تولید ماسک، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی پای کار آمدند تا در این عرصه نیز یاری گر مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این گروه‌های جهادی، گروه جهادی مساکین الزهرا(س) است که 40 روزی می‌شود برای نبرد با کرونا به میدان آمده و اماکن عمومی و معابر را ضد عفونی می‌کنند تا سلامتی مردم در خطر نیفتد از دیگر اقدامات این گروه ایجاد ایستگاه ضدعفونی برای خودروهای عبوری است تا مردم به راحتی خودروهای خود را نیز ضدعفونی کنند.

سنگ تمام گروه‌های جهادی لرستان در مقابله با کرونا / آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای همکاری با جهادگران‌حسینیه‌ای که کارگاه‌ تولید ماسک شد / سپاه ماسک مورد نیاز لرستان را تامین می‌کند +تصاویر«نسیم مهر رضوی» در لرستان؛ حال و هوای بیمارستان کرونایی، امام رضایی شد+ تصاویر

در ویدئو زیر گوشه‌ای از این اقدامات جهادی هیئت مساکین الزهراء خرم‌آباد را ببینید:

انتهای پیام/642/ش

R41450/P/S6,72/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به مردم فراتر از یک کار اداری است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه خدمت به مردم فراتر از یک کار اداری است، گفت: کار مسؤولان جهادی است و باید تمام ظرفیت‌های استان را احیا کنیم.

سیدمحمود حسینی‌پور امروز (دوشنبه، ششم فروردین ماه) در جلسه شورای اداری استان مازندران با بیان اینکه جدیت و قاطعیت در سخنان رئیس‌ جمهوری دیده می‌شود، اظهار کرد: ایشان در مسیر ایجاد امید و اعتماد برای مردم با کسی شوخی ندارد.

وی با اشاره به اینکه هرکسی که در دولت است باید به خط و مشی دولت پایبند باشد، ادامه داد: اگر یک دستگاه اجرایی بخواهد به رهنمودهای رئیس‌ جمهوری و دولت بی‌توجهی کند، یک نهاد انقلابی نیست.

حسینی‌پور شاخص انقلابی بودن را اجرای منویات مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: مسؤولان عکس کارهایی را که برای مردم انجام می‌دهند منتشر کنند تا مردم آگاه شوند.

او با تاکید بر اینکه مدیرانی که خلاف رویه و رهنمودهای دولت رفتار کنند، بلافاصله تعیین و تکلیف می‌شوند، گفت: سه‌شنبه‌ها باید روز واقعی گره‌گشایی از مردم باشد. مردم پای نظام ایستادگی کردند و ما جلوه‌های معجزه‌آسای رفتار مردم را در مقابل دشمنان دیدیم.

وی افزود: بیشتر مدیران ما جهادی هستند و برای مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیمودن هزاران کیلومتر فاصله برای خدمت به هموطنان قصرقندی
  • خدمت رسانی گروه جهادی در روستای کاشیدار آزادشهر
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • هوای شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار فرار گرفت
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • خدمت به مردم فراتر از یک کار اداری است
  • خدمت رسانی جهادگران اصفهانی در نوروز