Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبر انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات لازم را برای تامین نیازهای ضروری در این عرصه، صادر کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در نامه‌ای به محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پی نوشت رئیس جمهور به نامه دفتر رهبری را به وی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی پی نوشت کرده است که «نیازهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این منبع تامین و حتی الامکان از تولیدات داخلی و با استفاده از شرکتهای دانش بینیان اقدام شود. همچنین کمک های لازم به صندوق بیمه بیکاری ظرف هفته آینده انجام و جزئیات طرح در ستاد اقتصادی دولت مطرح شود».

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رهبر انقلاب رئیس جمهور حسن روحانی صندوق توسعه ملی ویروس کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جمع مردم شهرستان دامغان در مصلای امام خمینی(ره) در قالب برنامه سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، با اشاره به پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران گفت: عملیات «وعده صادق» موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد. این عملیات هم نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توان نیروهای مسلح ما شد و هم نشان اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر معظم انقلاب بود.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • هماهنگی‌های لازم برای برداشت گندم در بخش سعدآباد انجام شد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم مخالفت کرد
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات