Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه الغدیر یزد هم‌افزایی را رمز موفقیت در شرایط بحرانی دانست و بیان کرد: سپاه الغدیر تمام کارگران واحدهای تولید پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی استان یزد را تحت پوشش بیمه غرامت بسیجیان قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ حسین زارع کمالی به همراه جمعی از مسئولان ارشد بسیج سازندگی و اصناف استان از واحدهای تولیدی پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی در یزد بازدید و از نزدیک در جریان فرآیند اجرایی تولید این پارچه مخصوص قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه الغدیر یزد در این بازدید ضمن قدردانی از تولیدکنندگان پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی در استان یزد، اظهار کرد: شیوع کرونا گرچه مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده ولی برکاتی نظیر همدلی و وفاق را نیز داشته و بیش‌ازپیش این مهم را بین اقشار مختلف ایران اسلامی تقویت کرده است.

وی پیروزی بر کرونا را مستلزم همراهی مستمر مردم و مسئولان و همچنین حمایت و پشتیبانی صنعتگران دانست و افزود: خوشبختانه علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی موجود که ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه است، تولیدکنندگان و صنعتگران کشور به‌خوبی پای‌کار آمدند و از دولت و مردم حمایت کردند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به‌ضرورت حمایت از تولیدکنندگان، گفت: حضور فعال تولیدکنندگان در بحران کرونا شایسته تقدیر است و باید به‌خوبی و به‌جا پاس داشته شوند.

وی هم‌افزایی را رمز موفقیت در شرایط بحرانی دانست و بیان کرد: سپاه الغدیر تمام کارگران واحدهای تولید پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی استان یزد را تحت پوشش بیمه غرامت بسیجیان قرار می‌دهد.

زارع کمالی در ادامه بابیان این‌که سپاه الغدیر آماده همراهی و همکاری با واحدهای تولیدی پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی است، تصریح کرد: سپاه آمادگی دارد با ایجاد زیرساخت‌های لازم حمایت‌های بیمه‌ای از کارکنان واحدهای تولیدی استان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در پایان برخورداری از روحیه جهادی را یکی از مهم‌ترین ویژگی تولیدکنندگان یزدی عنوان کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مدیریت شرایط بحرانی شیوع کرونا در حقیقت رزمایشی برای مقابله با بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی آینده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد سپاه کرونا صنعتگران واحدهای تولید سپاه الغدیر استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت از برقراری پوشش بیمه‌ای برای سه خدمت طب سنتی از جمله فصد و حجامت خبر داد. 

دکتر نفیسه حسینی یکتا در گفتگو با ما از برقراری پوشش بیمه‌ای برای سه خدمت طب سنتی خبر داد و اظهار کرد: براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مقرر شده بود که سه خدمت طب ایرانی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، اخیراً هیئت دولت پوشش بیمه‌ای سه خدمت فصد، حجامت خشک و حجامت‌تر را ابلاغ کرده است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت تصریح کرد: این خدمات توسط متخصصصان طب سنتی ایرانی قابل انجام شدن است و تعرفه آن نیز تصویب شده است.

حسینی یکتا گفت: در هر مرکز درمانی که متخصصان طب سنتی در آن فعالیت داشته باشند این خدمات به مردم و بیماران قابل ارائه است.

منبع: تسنیم

tags # اخبار پزشکی ، بیمه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی فرصتی برای نظام پوشاک است
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • حجامت بیمه شد
  • خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید
  • قدردانی فرمانده سپاه الغدیر از نمایندگان ارتش در یزد
  • ارزان ترین بیمه شخص ثالث اتوبوس و مینی بوس در سال 1403 چند؟