Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام آیت الله العظمی حسین نوری همدانی بدین شرح است:

ضمن تبریک فرا رسید نیمه شعبان المعظم و میلاد سراسر پرخیر و برکت مصلح کل، موعود امم، حضرت مولانا بقیةالاعظم امام عصر (عج) به همه منتظران آن حضرت، بی شک جهان بشری امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه حضور آن منجی یگانه عالم هستی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انسان‌ها نیز چاره‌ای جز پناه بردن به خداوند سبحان و آخرین حجت او ندارند، بر این اساس همگان را توصیه می‌کنم در همه حال و همه زمان‌ها به یاد آن محبوب هستی باشند، خاصه از فرصت پیش رو؛ یعنی شب نیمه شعبان که در روایات ما از جایگاه والا و بالای برخوردار است و اعمال خاصی برای این شب و روز ذکر شده‌است بهرمند گردیم و برای ظهور آن حضرت دست به دعا برداریم تا اضطرار و ابتلاء از بشریت برداشته شود.

شاید مهمترین عمل از اعمال نیمه شعبان زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) است که توصیه مؤکد می‌گردد همه بدانند که صاحب الملک و صاحب الزمان اوست، اوست که یک مصلح مقتدر است و اوست که امید مستضعفان است و ضعف بشر را برطرف می‌کند و اوست که مستکبران را به ذلت می‌کشاند.

او نه تنها امید شیعیان و مسلمانان بلکه امید همه بشریت می‌باشد. امروز همه به ویژه علما باید نقش خود را در عصر غیبت به بهترین وجه ایفا کنند، چون حضرتش در عصر غیبت امر را به فقهاء و علما امت واگذار نمود.

در این ایام حساس خاضعانه از درگاه خداوند حکیم و قادر متعال تعجیل درفرج را خواستاریم و آرزوی صحت و عافیت برای همگان خصوصاً مبتلایان به این ویروس منحوس کرونا را داریم.

مردم شریف در کنار توسل و تضرع، توصیه‌های مسئولان امر و کارگزاران سلامت کشور را کاملاً عملی سازند و اینجانب بار دیگر از همه عزیزان خدمتگذار که مشغول خدمت در عرصه بهداشت و درمان هستند تشکر می‌کنم و دعاگوی آنها می‌باشم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آیت الله العظمی بهداشت و درمان حسین نوری همدانی شیعیان مسلمانان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در لباس سربازی» از شبکه امید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند روایتی ویژه از حضور رهبر انقلاب در جبهه‌ها از نخستین روز‌های آغاز جنگ تحمیلی تا ترور ایشان در تیر سال ۶۰ است.

در مستند، «در لباس سربازی»، برخی تصاویر، فیلم‌ها، اسناد و همچنین خاطرات شفاهی خودگفته‌ آیت‌الله خامنه‌ای از دوران دفاع مقدس برای نخستین بار منتشر می شود.

«مسئولیت‌های نظامی آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های اول انقلاب»، «ممانعت ایشان از فروش هواپیما‌های نظامی توسط دولت موقت»، «ماجرای حضور ایشان در جبهه‌ها و تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم با همراهی شهید چمران»و «ماجرای آزادسازی سوسنگرد»، از موضوعاتی هستند که این مستند به آنها می‌پردازد.

مستند ۸۰ دقیقه‌ای «در لباس سربازی»، ساعت ۱۰:۳۰ پخش و جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۱۹:۳۰ تکرار می شود.

 

دیگر خبرها

  • سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است
  • لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • فال حافظ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!
  • ظهره‌وند: وعده صادق نشان داد ایران امیدِ مستضعفان عالم است
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد