Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال امروز ارتباطی تصویری با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا برقرار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتخاب ناگهانی مهدی محمد نبی عضو هیئت مدیره پرسپولیس به عنوان دبیر کل جدید فدراسیون فوتبال و کنار گذاشتن ابراهیم شکوری بر دردسرهای فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند افزوده است و مدیران فدراسیون از جمله حیدر بهاروند که این روزها با دغدغه های زیادی نظیر تغییر اساسنامه و انتخاب رئیس جدید مواجه هستند، باید مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را در جریان قانونی بودن کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا امروز جلسه ای میان اعضای کنفدارسیون فوتبال آسیا و مدیران فوتبالی ایران برگزار شد و در این مورد بحث و گفتگو کردند.

همچنین روز آینده جلسه ای اضطراری به همین منظور در ساختمان فدراسیون فوتبال با حضور اعضای هیئت رئیسه برگزار خواهد شد؛ جلسه ای که صحبت های رد و بدل شده در ویدئو کنفرانس امروز، تاثیر ویژه ای روی خروجی آن خواهد داشت و در نهایت باید ببینیم که آیا فدراسیون نشین ها می توانند مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را قانع کنند که کارشان قانونی بوده است یا شاهد اتفاقات دیگری خواهیم بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند ای اف سی حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا حیدر بهاروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان حضور مدافع خاطی پرسپولیس در کمیته انضباطی به دلیل شادی گل جنجالی

زمان حضور مدافع خاطی تیم فوتبال پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی دانیال اسماعیلی‌فر، بازیکن تیم پرسپولیس، مبنی بر رفتار غیرورزشی در دیدار مقابل تیم صنعت نفت آبادان مورخ ۳۰ فروردین ماه، جلسه‌ای روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه در محل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.


برهمین اساس وی برای ادای پاره‌ای توضیحات باید در جلسه تعیین شده حضور یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی
  • اعلام زمان حضور مدافع خاطی پرسپولیس در کمیته انضباطی به دلیل شادی گل جنجالی
  • زمان حضور مدافع پرسپولیس در کمیته انضباطی