Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@09:44:20 GMT

ارتباط غیرحضوری مردم و مسئولان قضایی استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۷۶۱

ارتباط غیرحضوری مردم و مسئولان قضایی استان تهران

روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد که ارتباط مردم و مسئولان قضایی در استان تهران به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد که ارتباط مردم و مسئولان قضایی در استان تهران به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران آمده است: "در راستای بکارگیری فناوری های نوین و اجرای برنامه های تحولی در قوه قضائیه در زمینه افزایش خدمت رسانی به مردم و افزایش پاسخگویی به مراجعان و ارتباط مسئولان قضایی با بهره مندی از سامانه های اتوماسیون نسبت به پیگیری درخواست های مردمی اقدام می شود.

بر اساس این اطلاعیه، روند پیگیری درخواست های مردمی به صورت پیام کوتاه به اطلاع مراجعان می رسد تا نیاز به مراجعه حضوری کاهش یابد.

همچنین در این اطلاعیه ذکر شده است: با توجه به ضرورت کاهش مراجعات حضوری در شرایط فعلی و انتشار ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت عموم مردم ضمن عذرخواهی از تمامی مراجعین ارجمند واحد ملاقات های مردمی روابط عمومی دادگستری تهران تقاضا داریم تا از طریق راه های ارتباطی ذیل مطالب و درخواست های قضایی خود را ارائه نمایند.

الف-  خیابان خیام – نرسیده به پارک شهر - مجتمع قضایی امام خمینی (ره)- طبقه همکف- واحد ارتباطات مردمی

ب- میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی-کوچه مستعلی- ساختمان شماره 2 دادگستری کل استان تهران -طبقه سوم

ج – پست الکترونیک به نشانی  info@dadgostari-th.ir"/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قوه قضائیه دادگستری قوه قضاییه دادگستری کل استان تهران مسئولان قضایی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در کرمان تداوم دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز پنجشنبه این اداره کل آمده است، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر