Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@01:53:31 GMT

آغاز تولید فیلم در چین

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۷۶۲

صراط:

با کاهش محدودیت‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا در چین، تولید فیلم سینمایی و تلویزیونی در این کشور شروع شده و با رعایت دستورهای دقیق بهداشتی انجام می‌شود.

به گزارش مهر به گفته شبکه تلویزیونی جهانی چین برخی از گروه‌های ساخت فیلم پس از هفته‌ها قرنطینه کار خود را از سر گرفتند.

شهر سینمایی و تلویزیونی ژیانشان در نینگبو در استان ژیچیانگ در شرق چین از جمله نخستین مناطقی است که کار خود را از سر گرفته و ۴ گروه ساخت فیلم کار خود را شروع کرده‌اند و حداقل ۵۰ گروه دیگر دارند آماده می‌شوند تا سر کار برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر مبنای دستورهای احتیاطی تجمع بیش از ۵۰ نفر ممنوع است.

این خبر در حالی منتشر شده که چین بازیابی اقتصادی خود را شروع کرده و پروتکل‌های سخت‌گیرانه دوران قرنطینه را تغییر می‌دهد؛ هر چند سینماها هنوز بسته باقی مانده‌اند تا موج دوم شیوع بیماری شروع نشود.

در واقع نخستین گروهی که به کار برگشتند از ۲۸ مارس در استودیوهای هنگدیان که یکی از قطب‌های بزرگ تولید فیلم و سریال در چین است، کار خود را شروع کردند. این مجموعه با حضور بیش از ۲۰ گروه فیلمبرداری، تولید ۵ پروژه از جمله «بن ست» ژانگ ییمو را آغاز کرده‌است.

در منطقه قدیمی صنعتی هادا بی نیز که در شمال چین واقع است تولید «موسی در دشت» به کارگردانی ژانگ جی شروع شده که دیائو یینان برنده خرس طلای برلیناله تهیه آن را برعهده دارد.

دولت‌های محلی چین برای شروع مجدد کارها سوبسیدهایی نیز ارایه کردند از جمله شهر دونگ‌یانگ که یک یارانه ۱۰ میلیون یوانی (برابر تقریباً ۱.۴ میلیون دلار) را برای استودیوی جهانی هنجیان ارایه کرده است. برای ساخت فیلم در این منطقه هزینه هتل و اقامتگاه‌ها نیز رایگان خواهد بود.

این تحولات در حالی در چین انجام و تولیدات از سر گرفته می‌شود که در آمریکا، همه استودیوها تعطیل هستند و کارمندان امیدوارند تا تابستان بتوانند سر کار برگردند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محصولات سینمایی شیوع ویروس کرونا در چین صراط کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افطاری ساده در فرهنگسرای خاوران

جشن دهکده بهار ایران و قرآن با عنوان نسیم رمضان در فرهنگسرای خاوران برپا شده است و مراجعین می‌توانند از خدمات پذیرایی چایخانه محبان الرضا علیه‌السلام با عنوان افطار ساده بهره‌مند شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی مالمیر؛ سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 اظهار کرد: همزمان با آغاز سال نو و تقارن آن با ماه مهمانی خدا و با مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی ویژه برنامه‌های خانوادگی ماه مبارک رمضان و عید نوروز با هدف پاسداشت نوروز باستان و ماه پربرکت رمضانبا عنوان « نسیم رمضان» آغاز به کار کرد.

به گفته وی، اجرای برنامه‌های متنوع معنوی و شاد چون برپایی استیج شاد، فرش گل،المان‌های نوروزی در ورودی فرهنگسرای خاوران، نوروز‌خوانی، ورزش باستانی، گروه سرود، تواشیح و موسیقی، اجرای گروه‌های هنری ، آیینی و مذهبی، برپایی نمایشگاه آیینی و مذهبی و گذرهای فرهنگی، هنری، ورزشی، بازیهای مهیج رایانه ای (ps4) در سالن ورزشی، مسابقات خانوادگی و سرگرمی و غرفه در هر گذر و نمایشگاه عرضه و فروش صنایع دستی  با مشارکت اداره کل فرهنگی در فرهنگسرای خاوران در حال ارائه خدمات فرهنگی به روزه‌داران و عموم شهروندان است.

امروز مهمان پذیرایی با کیک 2 تنی در تهران باشید! + فیلم

مالمیر افزود: با هماهنگی انجام شده روزه داران و مراجعین می‌توانند از خدمات پذیرایی چایخانه محبان الرضا علیه‌السلام که در دهکده بهار قرآن ، بهار ایران با عنوان افطار ساده  که از اذان مغرب و تا پایان ماه مبارک رمضان فعال است، بهره‌مند شوند.

 سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 خاطرنشان کرد: این برنامه از 5 فروردین ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ، هرشب همراه با اذان مغرب و توزیع افطاری ساده تا ساعت 23 در فرهنگسرای خاوران پذیرای شهروندان تهرانی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • فرآیند ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شروع شد
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز
  • افطاری ساده در فرهنگسرای خاوران
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، از امروز
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳