Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@12:29:37 GMT

شبیخون وزارت اطلاعات به مخوف ترین باند در نظنز + عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۸۱۴

شبیخون وزارت اطلاعات به مخوف ترین باند در نظنز + عکس

حوادث رکنا: باند بزرگ حمل و توزیع مواد مخدر صنعتی در نطنز منهدم شدند.

به گزارش رکنا، با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان نطنز یکی از باندهای بزرگ حمل و توزیع مواد مخدر مورد ضربه قرار گرفت.

انهدام باند بزرگ حمل و توزیع مواد مخدر صنعتی در نطنز+تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، با تلاش و پیگیری‌های پیچیده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان نطنز، یکی از باندهای بزرگ حمل و توزیع مواد مخدر مورد ضربه اطلاعاتی و عملیاتی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شامل ۲۰۰ کیلوگرم هروئین و ۱۰۰ کیلوگرم شیشه کشف و ضبط شد؛ در این عملیات دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان امام زمان اخبار حوادث مواد مخدر ماموران باند اطلاعات سوداگران مرگ حوادث نطنز اخبار اصفهان کرونا فیلم عکس تهران تلگرام کرونا ویروس ویروس کرونا بیمارستان زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور مقابله با مواد مخدر در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد دستیابی به کشفیات گسترده‌ای در این زمینه هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف ۲ هزار و ۷۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر طی سال گذشته بیان کرد: سه هزار و ۱۹۳ نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند.

وی از جمع‌آوری هزار و ۹۳۱ نفر معتاد عادی و ۴۴۵ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب خبر داد و افزود: ۵۹ نفر قاچاقچی و ۷۵۸ نفر توزیع کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

سردار سوسنی از اجرای هزار و ۲۱۵ مرحله طرح پاکسازی در نقاط آلوده به مواد مخدر استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در عملیات‌های مشترک برون استانی هزار و ۱۵۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

کد خبر 6063363

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد