Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:57:23 GMT

جمع‌آوری دستفروشان شهرستان خرمشهر

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۸۲۷

جمع‌آوری دستفروشان شهرستان خرمشهر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهدی مطور مسوول خدمات شهری شهرداری خرمشهر روز دوشنبه گفت:بازار صفا خرمشهر تعطیل و از روز سه‌شنبه بازار روز امام علی(ع) خرمشهر نیز تعطیل می‌شود.

او افزود: محدودیت ترافیکی در مسیرهای بازار صفا و محلات آلوده همچون کوی مولوی، کوی بهروز، بلوار مهر، سرحانیه و زهیریه، شمال کارون اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول خدمات شهری شهرداری خرمشهر به کاهش ۸۰ درصدی بار ترافیکی در مناطق مختلف این شهر اشاره کرد و گفت: تردد در جاده‌های ساحلی، بایندر، محرزی، بلوار مهر، مسیر پل آزادی از میدان پمپ بنزین، گلوگاه آبادان و خرمشهر محدود شده که این امر باعث کاهش تردد مردم در سطح خرمشهر شده است.

مطورافزود: از ابتدای طرح مبارزه با ویروس کووید ۱۹ تاکنون ۳۸ شب عملیات ضدعفونی اماکن عمومی سطح شهر توسط نیروهای خدمات شهری خرمشهر انجام شده است.

اولایروبی و آهک‌پاشی جوی‌های روباز مناطق آلوده را از دیگر کارهای خدمات شهری شهرداری خرمشهر بیان کرد و گفت: بیشتر مناطق مورد نظر که فاضلاب آنها سرریز شده آهک پاشی و لایروبی شده است.

بازارهای خرمشهر همچون بازار روز، بازار صفا، سیف وضعیت مناسبی بهداشتی ندارد و هیات امنای شهر و مسئولان اصناف و کسبه بازار به طور مکرر با مسئولان شهر جلسات متعددی برای ساماندهی دستفروشان برگزار کرده است. برای جلوگیری از انتقال بیماری کرونا ضمن ضدعفونی این بازارها از قوه قهریه برای تعطیلی و جمع آوری دستفروشان خرمشهر استفاده شده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان خرمشهر جمع آوری دستفروش قوه قهریه اصناف خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،عدم وجود زیرساخت هایی، چون آب، برق، گاز، تلفن، مراکز اموزشی و درمانی سبب شده نواحی منفصل شهری از داشتن حداقل امکانات زندگی محروم بماند و به رغم اینکه پسوند شهری را به دوش می‌کشد، اما از نظر خدمات شهری با روستا‌ها برابری می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد