Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:52:21 GMT

فعالیت در پروژه‌های شهرداری یزد از ۲۱ فروردین آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۹۷۷

فعالیت در پروژه‌های شهرداری یزد از ۲۱ فروردین آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن عباسی هرفته، ظهر امروز در دیدار اعضای شورای شهر یزد با مدیرعامل خانه فرهنگ صدوقی اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی از ۲۱ فروردین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد زیرا بخشی از نیروهای کار، کارگران ساختمانی هستند که دچار مشکلات معیشتی شدند.

وی افزود: مدیریت بحران در کشور باعث شد در مقایسه با دیگر کشورها شرایط بهتری را شاهد باشیم و امیدوارم با تأمین منابع پایدار، کمک‌های معیشتی کوتاه مدت و راه اندازی اصناف در چارچوب پروتکل‌ها شاهد رفع مشکلات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت پروتکل مشخصی برای آغاز به کار اصناف تدوین کند

سخنگوی شورای شهر یزد نیز در این دیدار، موج کرونا را فرصتی تازه دانست و اظهار داشت: کرونا فرصتی ایجاد می‌کند تا زندگی را به شکل جدید تجربه کنیم.

حمیدرضا قمی با اشاره به آغاز به کار اصناف یزد بیان کرد: معیشت ۲۰۰ هزار نفر با اصناف گروه خورده است که در این مدت دچار آسیب شده‌اند و دولت پروتکل مشخصی برای آغاز به کار اصناف تدوین نکرده و ضروری است برای شروع به کار آنها برنامه‌ای مشخص اعلام شود.

قمی ادامه داد: خوشبختانه اپلیکیشن‌های بسیار خوبی در این مدت ایجاد شده است و به طور قطع برای رونق کسب و کارها و نظام توزیع هم امری ضروری است.

همه نهادها در رفع مشکلات حاصل از کرونا همکاری کنند

عضو دیگر شورای شهر یزد نیز از گستردگی کار و ارتباط خوب خانه فرهنگ صدوقی با جامعه صنعت قدردانی کرد و با توجه به حمایت‌های انجام شده از قشرهای آسیب دیده گفت: توزیع بسته‌های معیشتی کار مقطعی است و باید برای آینده این افراد برنامه ریزی شود تا پس از این بحران اشتغال پایدار داشته باشند.

الهه جورابی ادامه داد: در شرایط درآمدی شهرداری و پروژه‌های نیمه تمام شهر امکان رفع همه مشکلات نیست و لازم است همه نهادها در حل مشکلات کمک کنند.

مهدی کاشفی زاده، عضو دیگر شورای شهر یزد نیز بر استمرار کمک‌ها به بخش درمان تاکید کرد و با توجه به مشکلات ایجاد شده در برابر این بیماری، نشاط اجتماعی و انجام برنامه‌های فرهنگی پس از این بحران را خواستار شد.

کد خبر 4893954

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شوراي شهر يزد ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد ایلام فاصله گذاری اجتماعی گرگان طرح غربالگری بارش باران روز طبیعت ماسک طبی سال جهش تولید استانداری قزوین شورای شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است

شهردار اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در هفدهمین برنامه «مردم سلام» در جمع اهالی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد تا در خدمت شهروندان این منطقه باشم و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بشنوم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری حضور در مساجد منتخب شهر است، چراکه می‌خواهیم در این برنامه‌ها بیشتر شنونده باشیم و شهروندان درخواست‌های خود را از شهرداری مطرح کنند، افزود: این درخواست‌ها پس از پیاده‌سازی بررسی خواهد شد و آن بخش از انتظارات که در چارچوب اختیارات شهرداری است، از طریق بخش‌های مختلف این نهاد پیگیری می‌شود.‌

شهردار اصفهان گفت: سه ماه بعد مجموعه شهرداری مجدد در این مسجد حاضر و اقداماتی که برای رفع مشکلات انجام شده است را مطرح خواهیم کرد.

قاسم‌زاده تاکید کرد: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش این است که مشکلات شهروندان بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها به‌منظور افزایش سطح رفاه و زندگی بهتر شهروندان انجام شود.

کد خبر 747336

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم