Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بر اساس تصمیم‌های ستاد استانی مبارزه با کرونا مبنی بر مکان‌یابی و ایجاد دو نقاهتگاه در مرکز استان ایلام به‌منظور قرنطینه بیماران کرونایی، با وجود محدودیت‌های اعمال‌شده در نوروز، این مراکز گازرسانی شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عباس شمس‌اللهی اظهار کرد: براساس دستور استاندار در اجرای خدمات‌رسانی و ایجاد زیرساخت‌ها به این مکان‌ها، شرکت گاز استان در ایام تعطیلات و با وجود محدودیت‌ها و منع ایاب و ذهاب و مشکلات عدیده دیگر در ایام نوروز، اقدام به گازرسانی و گازدار کردن مجتمع نقاهتگاه، سالن‌های مجموعه ورزشی قلاویزان و نیز مجتمع خدمات امداد و نجات و آشیانه بالگرد هلال احمر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از همکاری معاونان استانداری در پیگیری و رفع موانع و همین‌طور از دیگر دستگاه‌های اجرایی استان از جمله نیروی انتظامی و مرکز شماره‌گذاری استان، هلال احمر، اداره ورزش و جوانان و منابع طبیعی و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در تعامل و صدور مجوزهای قانونی به‌منظور گازرسانی به این دو مجتمع قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح آبرسانی شامل مجتمع‌های آلمالو در شهرستان هشترود، چولقشلاقی در اهر و قشلاقات کلیبر است.

وی افزود: عملیات اجرایی مجتمع‌های جهاد آبرسانی با اجرای ۷۵ کیلومتر لوله گذاری، ساخت ۱۵ باب مخزن با حجم ۲ هزار و ۱۰۵ مترمکعب و ۲ باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۲۲ لیتر در ثانیه به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: منبع تأمین آب این طرح با دبی ۹۰ لیتر در ثانیه بوده و با اتمام عملیات اجرایی قسمتی از پروژه جهاد آبرسانی، تعداد ۲ هزار و ۵۵۴ خانوار از اهالی ۵۷ روستای شهرستان‌های هشترود، اهر و کلیبر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

کد خبر 6081393

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام
  • اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل
  • کسب رتبه اول دادگستری استان ایلام در اجرای احکام کیفری در کشور