Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یورونیوز، بنا به اعلام روز دوشنبه کمیسیون بازار داخلی، همچنین ۲۳ میلیون یورو در طول یک مناقصه به پروژه‌های تحقیقات دفاعی، که از بودجه سال گذشته میلادی باقی مانده است، تعلق خواهد گرفت.

«تیری برتون» کمیسر بازار داخلی اروپا گفت: در چنین دوران بحرانی ما نه تنها برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا آماده می‌شویم، بلکه باید به فکر آینده اتحادیه اروپا نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اروپا با پیشرفت در فناوریهای دفاعی اروپا بیش از پیش قویتر و مقاوم‌تر خواهد شد.

این مقام اروپایی گفت: با بودجه‌ای افزون بر بیش از ۱۶۰ میلیون یورو، درخواست‌های پیشنهادی ۲۰۲۰ شامل ۱۲ دسته است که نیازهای مهم بحرانی تعریف شده در همکاری نزدیک با کشورهای عضو اتحادیه اروپا را نشان می‌دهد.

این کمیسیون به دنبال پروژه‌های پیشنهادی از جمله طراحی، نمونه سازی و ارتقا آزمایش‌های پزشکی از طریق فناوریهای بیولوژیکی، رادیولوژی هسته‌ای (CBNR) مانند ایمونوتراپی پیشگیرانه و درمانی است که می‌تواند برای مقابله با بحران‌های پاندمی (همه گیری) در آینده مورد استفاده اروپا و جهان قرار گیرد.

تصمیم کمیسیون اروپا برای اختصاص دادن بودجه به طرح‌های دفاعی در حالی است که این اتحادیه بیش از پیش درگیر شیوع ویروس کروناست و بیشتریت قربانیان بیماری کووید-۱۹ اروپایی هستند.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا اتحادیه اروپا دفاعی كميسيون اروپا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اتحادیه اروپا دفاعی كميسيون اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا دفاعی كميسيون اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: شکست سیاست خارجی اروپا، تمام جهان را مقابل غرب قرار داده است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت فقدان اتحاد میان کشورهای اتحادیه اروپا در جهان غرب و همچنین در بسیاری از کشورهای آفریقایی، آمریکای لاتین و آسیا گران تمام شده است.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عنوان کرد شکست سیاست خارجی اتحادیه اروپا، تمام جهان را در مقابل غرب قرار داده است.

به نقل از پراودا، بورل تاکید کرد که «تفاوت در واکنش ما به جنگ‌های اوکراین و فلسطین، به‌طور گسترده توسط تبلیغات روسیه مورد استفاده قرار گرفته است.»

بورل افزود اتحادیه اروپا همچنان در انتقال و تامین گلوله‌های توپ با مشکل مواجه است و با فناوری‌های جدید نظامی با چالش‌هایی روبه‌رو است. به گفته او، بروکسل باید جهشی در صنعت دفاعی انجام دهد و این می‌تواند مستلزم استقراض جدید باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمبود زیرساخت‌های تئاتر شهر اصفهان/ رشد ۶ درصدی بودجه فرهنگی به نسبت سال گذشته
  • اتحادیه اروپا نقض تحریم توسط کشورهای عضو را جرم‌انگاری کرد
  • موضع دو گانه ماکرون در قبال روسیه
  • درخواست کمیسیون اروپا از کنگره آمریکا برای حمایت از اوکراین
  • هشدار کمیسیون اروپایی درباره اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات
  • بورل: شکست سیاست خارجی اروپا، تمام جهان را مقابل غرب قرار داده است
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • اتحادیه اروپا تحریم ها علیه ایران را گسترش می دهد
  • بورل : پیام اروپا را به امیرعبداللهیان منتقل کردم؛ از ایران می‌خواهم که تنش تشدید نشود
  • رایزنی «بورل» با «امیرعبداللهیان»