Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@12:18:09 GMT

ممنوعیت همه تجمعات نیمه‌شعبان؛ایستگاه صلواتی نزنید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۳۳۱۴

ممنوعیت همه تجمعات نیمه‌شعبان؛ایستگاه صلواتی نزنید

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا در پاسخ به این پرسش که با توجه به برگزاری تجمعاتی برای اعیاد شعبان در روزهای گذشته، مصوبه ستاد مقابله با کرونا در این زمینه چیست و آیا ممنوعیت برگزاری تجمعات، شامل نیمه شعبان هم خواهد شد؟ اظهار کرد: با تبریک اعیاد شعبانیه، برگزاری هرگونه تجمع اعم از رسمی، غیررسمی و مذهبی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ابلاغیه ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع به مناسبت اعیاد شعبانیه در قالب ایستگاه‌های صلواتی، جشن‌ها، مولودی‌خوانی و .... به استان‌ها و دستگاه‌ها ارسال شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا کریم همتی ویروس کرونا شیوع کرونا نیمه شعبان تجمعات مذهبی کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا کریم همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ستاد مدیریت بحران کیش طی اطلاعیه‌ای با اشاره به صدور وضعیت قرمز هواشناسی در این جزیره، اظهار کرد: با ورود سامانه جدید بارشی از سمت جنوب و غرب به کشور، تا آخر هفته شاهد بارش‌های سنگین و وزش تندباد لحظه ای در برخی مناطق نیمه جنوبی کشور خواهیم بود.

در این اطلاعیه از کیشوندان خواسته شده تا به هیچ وجه خودروهای خود را زیر درختان پارک نکنند.

همچنین در ادامه این اطلاعیه آمده است: به دلیل احتمال آسیب به برخی سازه‌ها، درخواست می‌شود که سازه‌های موقت و نیمه کاره نیز فاصله گرفته شود.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی
  • حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید!
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • حرکت قطارهای جنوب شرق بدون معطلی
  • هیچ گونه خللی در سیر روان قطارهای باری و مسافری نداشتیم/ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران