Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 21 فروردین ماه جاری ادامه دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به این که این طرح در 8 نقطه از محورهای مواصلاتی استان در حال اجرا است، گفت: از ابتدای شروع طرح تا کنون از ورود یا خروج 5 هزار و 526 دستگاه خودرو به شهرهای استان جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: از دیگر اقدامات پلیس در این راستا پلمپ 109 واحد صنفی و 65 خانه مسافر بوده و به 51 واحد صنفی نیز برگ اخطار صادر شد.

وی با اشاره به ارسال 15 هزار پیامک با موضوع "در خانه بمانیم" توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی عنوان کرد: خوشبختانه غالب مردم عزیز یزد همکاری خوبی با پلیس و سایر دستگاه های همکار داشته و از سفرهای غیر ضرور خودداری کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به تولید و نشر 288 خبر در فضای مجازی با موضوعات کرونا، سرقت، کشفیات مواد مخدر، تهمهیدات پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی و ... در ایام نوروز، اظهار داشت: خوشبختانه در نوروز امسال شاهد کاهش تصادفات از جمله تصادفات فوتی نیز در سطح استان هستیم.

رئیس پلیس استان یزد از عموم مردم درخواست کرد با رعایت کامل طرح فاصله گذاری اجتماعی به خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مربوطه کمک کنند تا بتوانیم از این شرایط سخت عبور کرده و با غلبه بر ویروس کرونا و مهار آن سلامتی و آرامش را به ارمغان بیاوریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یزد کرونا توقیف خودرو پلمپ اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری عصر دوشنبه طی نشستی که با حضور رؤسای اتاق سراسر استان، مدیران فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و برخی از اتحادیه‌های صنفی و همچنین اداره اماکن، معاون اجتماعی سپاه قدس و بسیج اصناف و رئیس اتاق بازرگانی گیلان در سالن جلسات اداره کل صمت برگزار شد، اظهار کرد: اصناف همواره در روزهای سخت پای کار بوده‌اند و قطعاً سرانجام دسیسه دشمن در حوزه عفاف و حجاب با پایمردی بازاریان به مثابه عملیات وعده صادق خواهد شد.

وی مقوله امر به معروف و نهی از منکر را تکلیف کلیه کسب و کارها و آحاد مردم دانست و تاکید کرد: نوع فعالیت رؤسای اصناف و مدیران اتحادیه‌ها در مقوله عفاف و حجاب رصد خواهد شد و بدون اغماض اعمال منفعلانه متصدیان صنفی در این مقوله با اعمال ماده ۲۷ و ۱۷ قانون نظام صنفی مواجه خواهد شد.

پورحیدری ضمن تحسین روحیه انقلابی اصناف گیلان در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ اضافه کرد: خواسته ما به عنوان نهاد ناظر سازمان‌های صنفی این است که با اعتقاد و دغدغه مندی مساله عفاف و حجاب مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت مرکز گیلان با بیان اینکه اصناف سراسر استان موافق بی‌بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند، تصریح کرد: ۱۴۰ هزار فعال عرصه صنفی ملزم و مکلف به اجرای دقیق قانون در مقوله عفاف و حجاب هستند و قطعاً این نهاد برخاسته از مردم مقید به این فریضه الهی می‌باشد.

کد خبر 6085686

دیگر خبرها

  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان