Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@15:35:32 GMT

آیا آب تهران به ویروس کرونا آلوده شده است؟

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۳۴۱۳

آیا آب تهران به ویروس کرونا آلوده شده است؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا بختیاری مدیر عامل آب و فاضلاب تهران با اشاره به انتشار فایل صوتی در فضای مجازی مبنی بر آلوده بودن آب استان تهران به ویروس کرونا گفت: کاملا این حرف بی اساس و امکان پذیر نیست.

او ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان تهران به طور مدام شبکه آبی پایتخت را با درصد بالایی از کلر تست می‌کند تا ویروسی وارد آب چه در کشور و چه در تهران نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری با بیان سالم نگه داشتن کیفیت آب تا نقطه مصرف برای مشترکان در خصوص نظارت‌های انجام شده بر فرآیند تصفیه تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب تهران به عنوان دستگاه نظارتی میزان کلر باقی مانده استاندارد شبکه را با توجه به زمان، مکان و شرایط اعلام و تا میزان صددرصدی اطمینان سلامت و کیفیت آب را تضمین می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران اضافه کرد: در فرآیند تصفیه، وجود کلر به حد مجاز به عنوان ماده گندزدا، تمام باکتری‌ها و ویروس‌های آب را از بین می‌برد و در نتیجه احتمال آلودگی آب شرب با کرونا صفر است.

او در خصوص آب‌های زیر زمینی هم گفت: آب‌های زیر زمینی در تهران هم از سلامت کامل برخوردار است و هموطنان نگران نباشند و به شایعات فضای مجازی اعتماد نکنند.

کد خبر 498610 برچسب‌ها كرونا در ايران آبفا - آب و فاضلاب تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران آبفا آب و فاضلاب تهران آب و فاضلاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان به نقل از آبفای همدان، فرهاد بختیاری‌فر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اعلام این خبر اظهار کرد: ۹۸۱ کیلومتر از شبکه آب شهری استان معادل ۳۷.۲۲ درصد و ۲۸۸ کیلومتر از شبکه آب روستایی استان معادل ۷.۵ درصد به نوسازی نیاز دارد.

بختیاری‌فر با بیان اینکه نوسازی شبکه برای جلوگیری از هدر رفت آب و عبور از چالش‌های کمبود آب در این استان ضروری است، خاطر نشان کرد: یکی از اقداماتی که با هدف کاهش میزان هدر رفت آب، به صورت مداوم در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، بازسازی شبکه و خطوط آبرسانی است. -- - - - - - - - - -

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه عملیات نوسازی شبکه توزیع و انشعاب‌های آب پس از بررسی نقاط حادثه‌خیز شبکه توزیع و با هدف کاهش هدررفت آب و تامین فشار مناسب شبکه توزیع اجرا می‌شود، یادآوری کرد: در سال گذشته ۹.۵ کیلومتر از شبکه آب شهری و ۷۹.۶ کیلومتر از شبکه آب روستایی در استان همدان، اصلاح شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان با تاکید بر مدیریت مصرف، تنها راه عبور از بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه‌جویی عنوان کرد از شهروندان درخواست کرد تا نسبت به صرفه جویی در مصرف آب، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

خبرنگار: محمدحسین میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227257 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان
  • ردپای آمریکا در رسوایی خون آلوده انگلیس؛ طمع تجاری لندن مرگ بیش از هزار نفر را رقم زد
  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • نوسازی ۱۸ هزار انشعاب آب در استان بوشهر
  • هوای تهران آلوده شد
  • شاخص هوای تهران ۱۲۲/ پایتخت آلوده شد
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند!
  • هوای پایتخت آلوده شد
  • میزان تاثیرات منفی اینستاگرام بر سلامت روان افراد
  • سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو