Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: این ماسک ها ‌صبح امروز پس از ورود به بندرعباس جهت استفاده کادر درمانی وبهداشتی استان تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد.
خلیل قاسمی روز دوشنبه بااعلام این خبر افزود: 
نخستین محموله ماسک های اهدایی وزیر صنعت، معدن وتجارت نهم فروردین به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: محموله نخست شامل بیش از ۸ هزار ماسک N۹۵ و ۲۷ هزار ماسک سه لایه بوده است.
کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش شده است.
این ویروس که از شهر ووهان چین شیوع یافته یک ویروس ناشناخته و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.
سازمان جهانی بهداشت می گوید حدود ۸۰ درصد از افرادی که به این ویروس مبتلا می شوند علائم خفیفی دارند در حالیکه حدود ۶ درصد آنها دچار علائم جدی نظیر التهابی که در سراسر ریه گسترش می یابد، می شوند.
ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی سازمان صنعت معدن صنعت معدن ماسک مرگ بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد



هرمزگان-جام جم انلاین-از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از مدیرکل شیلات هرمزگان در راستایکسب رتبه سوم درارزیابی عملکرد دستگاهای اجرایی در بخش شاخص های اختصاصی سازمان شیلات ایران تقدیر شد.
گفتنی است همچنین طی لوحی تقدیر از زحمات محمد جوانمرد معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و کاظم محمدیان مصمم رئیس اداره روابط عمومی، هماهنگی و امورشهرستانهای شیلات هرمزگان توسط معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد