Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@09:28:00 GMT

اجرایی شدن طرح فاصله گذاری هوشمند در روزهای آینده

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۳۷۳۹

اجرایی شدن طرح فاصله گذاری هوشمند در روزهای آینده

کلانتری گفت: روند شیوع کرونا در استان کاهش یافته و به این معناست که تلاش ها سازنده و ثمر بخش است و اینکه روند کنترلی و پیشگیرانه باید همچنان به قوت خود ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۸ فروردین) در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مقابله با کرونا با رئیس جمهور، گفت: با جدیت به دنبال کنترل و کاهش شیوع بیماری کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: روند شیوع کرونا در استان کاهش یافته و به این معناست که تلاش ها سازنده و ثمر بخش است و اینکه روند کنترلی و پیشگیرانه باید همچنان به قوت خود ادامه یابد.

 

وی ادامه داد: این تلاش ها باعث شده تا به نسبت سایر استان های کشور در وضعیت قابل قبولی قرار بگیریم و در حال حاضر بیمار بدحال کرونایی در ICU نداشته باشیم.

 

کلانتری با تاکید به اینکه شعار «در خانه بمانیم» به قوت خود باقی است، گفت: همچنان مشارکت مردم، رعایت پروتکل های بهداشتی، توجه جدی به توصیه مسئولان اجرایی و کارشناسان بهداشتی راه پیشگیری و مقابله با ویروس کروناست.

 

وی با بیان اینکه آمار و ارقام روند مبارزه با بیماری کرونا امیدوار کننده است، اظهار داشت: بهبود وضعیت کرونایی در استان با همکاری و مشارکت مردم ادامه می یابد.

 

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد برنامه های ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت همچنان این است که در خانه بمانیم و همه موارد بهداشتی را رعایت کنیم، چون کرونا همچنان جدی است. 

 

کلانتری تصریح کرد: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا تا ۲۳ فرودین ماه طرح فاصله گذاری اجتماعی با اعمال محدودیت ها ادامه دارد و مدارس و دانشگاه ها تا ۳۰ فروردین ماه تعطیل است.

 

وی با بیان اینکه آموزش ها برای دانش آموزان و دانشجویان به صورت مجازی برقرار است، گفت: بعد از ۳۰ فروردین ماه و براساس مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی تصمیم گیری می شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن طرح فاصله گذاری هوشمند در روزهای آینده خبر داد و تصریح کرد: این طرح به بهداشتی شدن فضاهای کسب و کار، ابزار و وسایل آنها و به رعایت کامل مسائل بهداشتی و ایمنی فروشندگان، کارکنان و ارائه کنندگان خدمت و همچنین مشتریان و خدمات گیرندگان است.

 

وی در خصوص فعالیت واحدهای اقتصادی بعد از ۲۳ فروردین ماه هم گفت: فعاليت واحدهای توليدی استان در تاریخ تعیین شده و با شرط رعايت پروتكل های بهداشتی عملیاتی می شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص فعالیت کادر اداری در دستگاه های اجرایی، گفت: همچنان تعداد كاركنان حاضر در ادارات با نوبت‌ بندی، اعمال مرخصی و انجام دوركاری به ميزان یک سوم بوده و از ۲۳ فروردین ساعت کاری هفت صبح تا ۱۴ است.

 

کلانتری تاکید کرد: این ستاد در شهرستان و یا مناطقی که براساس آمارها شیوع و تعداد مبتلایان به بیماری را بیشتر نشان می دهد با توجه بیشتر، اقدامات پیشگیرانه و کنترلی جدی تری نیز اعمال کند.

 

وی با بیان اینکه، تاکنون در بررسی های مختلف استان جزو رتبه های نخست و دوم کشور بوده که این مهم بدون همکاری ستودنی مردم امکان پذیر نبود از عملکرد مراقبین بهداشتی، پزشکان، پرستاران، بهورزان و دانشگاه علوم پزشکی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت و تلاش سازنده، خوب و مستمر مردم استان برای کنترل شیوع بیماری کرونا در استان تقدیر کرد و گفت: مردم استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اراده و تلاش جدی داشتند.

 

کلانتری از تلاش ها و اقدامات رسانه ها و خبرنگاران استان در تولید و ارائه اطلاعات و اخبار و آگاهی بخشی های انجام شده در طول چند هفته گذشته در رابطه با پیشگیری و مقابله با کرونا هم قدردانی کرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری هوشمند در خانه بمانیم فاصله گذاری اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ویدئو کنفرانس ویروس کرونا کرونا استاندار کهگیلویه و بویراحمد طرح فاصله گذاری بیماری کرونا تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار   ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: علیرغم تلاش دشمنان جهت کمرنگ کردن مساله حضور مردم در پای صندوق های رای اما مردم با حضورشان در انتخابات تمامی نقشه های دشمنان را خنثی و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

  رضا شریفی ضمن بیان اینکه برخی از جریانات داخلی همسو با معاندین تلاش های زیادی جهت کمرنگ نشان دادن و در نهایت تحریم انتخابات داشتند اما بی توجهی مردم استان و حضور حداکثری آنها بار دیگر نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر اب کرد.

 وی همچنین در ادامه به اهمیت اجرایی کردن مصوبات رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۱ پرداخت و افزود: اگر مصوبات مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۱ در استان اجرا می شد شاهد رشد و پیشرفت زیادی در این استان بودیم .

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار گفت: هم اکنون تمامی تلاش دولت جهت اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان است و لذا نیاز است مردم استان هم در خصوص اجرایی نمودن مصوبات رهبر انقلاب نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان داشته باشند.

 شریفی همچنین به عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و افزود: عملیان طوفان الاقصی و همچنین عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونسیتی و همدستانش را شکست و دروغ های رسانه ای اسرائیل و آمریکا را نقش بر آب کرد و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

 وی در ادامه به اهمیت تلاش مدیران جهت رفع مشکلات و رضایتمندی مردم پرداخت و بیان کرد: مدیرانی که هیچگونه برنامه ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • همه‌چیز درباره طرح کهربا؛ خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • صدور شناسنامه هوشمند شد
  • از خطر تمساح تا نگرانی برای زنان باردار؛ فجایع سیل جنوب کشور
  • خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • لزوم تلاش دولت برای اشتغال‌زایی و فراهم کردن زیرساخت‌های آن
  • سامانه بارشی جدید بارشی در استان زنجان حاکم می شود
  • پیش‌بینی آب‌وهوای تهران طی روزهای آینده