Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین صادقی در گفت و گو با مهر، در مورد انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: در مورد استقلال تا زمانی که زیر نظر وزارت ورزش است نباید صحبت کرد. درست مثل این می ماند که یک خلبان هواپیمای بوئینگ را بیاورید و پشت فرمان اتومبیل بنشانید. این یعنی یک تضاد کامل که در فوتبال ما در حال رخ دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هرچقدر هم مدیر جابجا کنیم چون تیم زیر نظر وزارت ورزش است اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. متاسفانه این روزها صدا و سیما، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال استقلال را مثل گوشت قربانی تکه تکه کرده اند و حالا می خواهند تنها با تعویض مدیرعامل صدای مردم را بخوابانند.

وی ادامه داد: مشکل استقلال پول نیست، بلکه کسانی هستند که این پول را چپاول می کنند. من جایگاه مدیریتی ندارم اما اطلاعات مدیریتی ام بسیار قوی است. بارها و حتی در یک برنامه زنده خواهش کردم وزارت ورزش استقلال را ۱۰ سال به من اجاره دهد و از بابت این اجاره پول هم دریافت کنند. طرحم این است که هم بدهی های استقلال را بدهم و هم این تیم را به سود برسانم اما می دانم وزارت ورزش نمی خواهد این دو تیم را از دست بدهد. چندین سال است که بحث خصوصی سازی مطرح می شود اما هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موافق ادامه برگزاری لیگ در این شرایط هستید یا خیر؟ گفت: یکی از اتفاقات نادری که هر هزار سال رخ می دهد امسال در تمام دنیا رخ داد. تقریبا تمام کشورهای دنیا دچار ویروس کرونا شدند. به اعتقاد من درباره اینکه لیگ تعطیل شود یا نه باید AFC یا فیفا تصمیم بگیرند زیرا ما مدیریت قوی نداریم که بخواهد برای این موضوع راهکار و چاره ای داشته باشد.

صادقی در پاسخ به این سوال که اگر لیگ بخواهد شروع شود چه مقدار زمان نیاز است که بازیکنان به شرایط آرمانی بازگردند؟ گفت: این نیاز به یک برنامه دقیق دارد. یک مدیریت بحران می خواهد و تیم ها باید بدانند چقدر زمان برای آمادگی کامل در اختیار دارند اما در مجموع اعتقاد دارم AFC و فیفا می توانند نظر نهایی خود را برای تعطیلی لیگ اعلام کنند.

وی در ادامه و در خصوص انتقاداتی که پیشکسوتان علیه یک برنامه فوتبالی انجام دادند، گفت: دوستانی که در تلویزیون حضور دارند چندین بار به استقلال توهین کردند. من مجریان را مقصر نمی دانم بلکه عوامل دیگری هستند که علیه استقلال سمپاشی کرده و باعث شده اند تا پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به جان هم بیافتند و از یکدیگر انتقاد کنند. این موضوع می توانست به سادگی حل شود اما برخی ها به دنبال حاشیه سازی هستند.

مدافع پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: مجریان فقط اجرا کننده هستند و گناهی ندارند اما تا ساعاتی دیگر کسانی را که باعث این اتفاق بد بودند معرفی خواهم کرد تا بدانند ما از همه چیز با اطلاع هستیم.

منبع: الف

کلیدواژه: وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم

مارینوس اوزونیدیس در خصوص بازی با استقلال خوزستان صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: بازی فردا با استقلال خوزستان، سخت و عجیب است‌.

مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم گل‌گهر و استقلال خوزستان، اظهار داشت:

برای بازی فردا خبر بد این است که چندین بازیکن را نداریم. خبر خوب است که برای شروع ۱۱ بازیکن داریم! همانطور که قبلا گفته‌ام به همه گروه اعتماد دارم. امیدوارم هر بازیکنی بازی می‌کند بهترین عملکرد خودش را ارائه بدهد تا نتیجه بگیریم.

وی افزود:

بازی سخت و عجیبی داریم چون تیم مقابل می‌جنگد که در لیگ بماند و همه توانشان را به کار می‌گیرند. ما هم هدفمان این است که به بالای جدول برسیم و باتوجه به اینکه بازی قبلی را از دست دادیم، باید حتما در این بازی برنده شویم.

سرمربی گل کهر گفت:

برخی بازیکنان را نداریم و این بد است ولی قسمت خوب این است که به بازیکنان جوان شانس می‌دهیم و می‌توانند خودشان را نشان بدهند. همیشه اینطور است که وقتی چیزهایی را از دست می‌دهید، چیزهای دیگری را به دست می‌آورید. برای من مهم است آنچه کار کردیم و می‌خواهیم را در مسابقه انجام و احترامی که برای باشگاه قائل هستند را نشان بدهند.

اوزونیدیس تصریح کرد:

تیم ما همیشه با هدف بازی می‌کند تا نتیجه دلخواه را بگیرد به همین خاطر مطمئنم فردا بازیکنان نمایش خوبی خواهند داشت و تلاش می‌کنند تا برنده شوند.

وی درخصوص اینکه آیا از بازیکنان جوان تیم رضایت دارد، گفت:

توصیه من این است که با قدرت تمرینات و بازی را ادامه بدهند. در تیمی‌ مثل تیم ما، حضور در ترکیب اصلی کار سختی است. برای همین باید تلاش زباد داشته داشته باشند. هدف ما به عنوان یک‌باشگاه این است که بازیکنان رشد کنند. به همین خاطر گفتم غیبت بازیکنان به بازیکنان جوان شانس می‌دهد تا خودشان را نشان بدهند. به کلیه نفرات لیست اعتقاد داریم. بنابراین باید هر لحظه که به آن‌ها احتیاج داشتیم، آماده باشند و با صددرصد توان بازی کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم