Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@19:44:01 GMT

برای شکست کرونا در منزل تمرین می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۰۸۷

برای شکست کرونا در منزل تمرین می‌کنم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعیدرضا کیخا ملی‌پوش ژیمناستیک ایران روز دوشنبه ۱۸ فروردین اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا نه تنها برنامه‌های من بلکه برنامه‌های فدراسیون جهانی ژیمناستیک را به هم ریخته است. او ادامه داد: در مسابقات جهانی باکو به فینال رقابت‌ها صعود کردم، اما به خاطر ترس از فراگیری این ویروس مسابقات لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در فینال آن رقابت‌ها نتیجه مناسب کسب می‌کردم شانس زیادی برای حضور در توکیو ۲۰۲۰ داشتم.

کیخا اضافه کرد: مسئولان این دوره از رقابت‌ها تا کنون زمانی دقیقی برای برگزاری فینال رقابت‌ها اعلام نکردند.

دارنده مدال نقره جام جهانی ژیمناستیک رقابت‌های ملبورن استرالیا با اشاره به روند آماده سازی خود گفت: بنا به تاکید ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و برای حفظ سلامت خود و شهروندان تمام تمریناتم را در منزل انجام می‌دهم، البته این کار راحت نیست، زیرا تمرینات در محیط آپارتمان محدودیت‌های خاص خود را دارد، اما با توجه به شرایط کنونی تنها راهکار است.

این ملی‌پوش ژیمناستیک که توانسته است ۶ حرکت این رشته را به نام خود ثبت کند بیان کرد: تمام ورزش ایران و جهان تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است و المپیک نیز به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

او افزود: تا ریشه کن شدن این بیماری در سطح جهان، نمی‌شود به صورت قطعی درباره برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف نظر داد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورزش ژیمناستیک ویروس کرونا فدراسیون جهانی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین جذب و تمدید قرارداد بازیکنان در تیم فوتسال لیگ برتری کراپ الوند، قهرمانی تنیسور قزوینی در مسابقات دسته برتر کشور و سفر سرمربی قزوینی ژیمناستیک به قطر برای حضور در رویداد کسب سهمیه المپیک اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

«امیرحسین غلامی» کاپیتان جوان فصل قبل شهرداری ساوه با حضور در دفتر باشگاه پس از توافق با امضای قرارداد برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به تیم فوتسال کراپ الوند ملحق شد. غلامی فصل گذشته در تیم شهرداری ساوه حضور داشت ‌و سابقه بازی برای فولاد زرند ایرانیان را در کارنامه دارد.

«سجاد یوسف‌خواه» هم بازیکن فصل گذشته شهرداری ساوه با عقد قراداد امسال کراپ را در لیگ برتر همراهی می‌کند. «عرفان محمدیان»، «سهیل جامدی» و «علیرضا ابوالقاسمی‌فرد» هم قرارداد خود را برای یک فصل دیکر با باشگاه کراپ الوند تمدید کردند.

قهرمانی تنیسور قزوینی در مسابقات دسته برتر کشور

«حمیدرضا طاهرخانی» تنیسور قزوینی در پانزده رقابتی که با حریفان داشت، موفق شد در مسابقات دسته برتر کشور سکوی نخست را کسب کند. طاهرخانی با قهرمانی در این مسابقات بخت خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس محک می‌زند.

به گزارش ایسنا، «محسن شیشه‌گرها» سرمربی نام آشنای استان هدایت طاهرخانی را در این مسابقات بر عهده داشت.

سرمربی قزوینی ژیمناستیک در راه قطر  

«رضا خیرخواه» سرمربی قزوینی تیم ملی ژیمناستیک هنری در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک راهی قطر شد. مسابقات جام جهانی ژیمناستیک هنری قطر از فردا به مدت یک هفته به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ رنکینگ جهان در جام‌جهانی
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • حذف اشتری از رقابتهای انفرادی فیدر جهانی تنیس روی میز
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • حذف شهسواری با شکست برابر حریف ایتالیایی