Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه پنج، اظهار کرد: ما برای اصناف پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته‌ایم  که این پروتکل‌ها برای اصناف و نانوایان تاثیرگذار است و آن را به تمام اصناف ابلاغ کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی در خصوص رعایت مسائل بهداشتی در نانوایی‌ها گفت: همکاران بهداشت محیط  نظارت دقیقی بر نانوایان دارند و اگر در خصوص  تجهیزات کمبودی باشد، وسایل مورد نیاز را با قیمت مطلوب‌تر تهیه می‌کنیم و در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

او ادامه داد: یکی از مشکلاتی که ما را نگران می‌کند افزایش مراجعات مردم در سطح شهر تهران با ویژگی‌های خاص استان تهران است. ما در خصوص موضوع حمل‌ونقل، فردا مهمان شورای شهر تهران هستیم و مسائل مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: پیک مجدد کرونای تهران درپی افزایش ترافیک!

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بیان کرد: همان طور که در هیات دولت مطرح شد شرایط تهران متفاوت با سایر مناطق است و باید بر اساس و متناسب با ویژگی‌های تهران تصمیمات کافی گرفته شود.

او گفت: در زمینه انجام کارهای غربالگری، فردا با شهرداری جلسه‌ای داریم و موضوعات مختلف بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین؛ طی امروز (۳ اردیبهشت) تا چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش باران، پیش‌بینی می‌شود.

مهر در خبری نوشت: فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898320

دیگر خبرها

  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • معرفی کلاه کاسکت راپیدو
  • آماده باش مدیریت بحران تهران برای بارش های شدید فردا و پس فردا
  • هشدار: پیشبینی بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا در تهران
  • آماده باش در تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا
  • آماده‌ باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا
  • خبر شوکه کننده مادر ترانه علیدوستی درباره دخترش؛ ترانه به بیماری‌ای سخت مبتلا شده | حال ترانه خوب است اما برایش دعا کنید
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری تهران هستیم