Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به آبگرفتگی معابر و برخورد صاعقه هشدار داد.

«ولی بهره‌مند» در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده جو نسبتا پایدار طی امروز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بر این اساس جو غالب استان افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از اواخر وقت فردا سه شنبه ۱۹ فروردین ماه یک سامانه بارشی به جو استان وارد می شود که به تناوب تا اوایل هفته آینده، سبب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش برف و بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهد شد.

بهره مند تصریح کرد: این سامانه موجب آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد جاده ای و آسیب رساندن به دلیل رعد و برق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ می شود.

وی ادامه داد: از تردد و سفرهای غیرضروری بویژه در محورهای ارتباطی خودداری شود، از صعود به ارتفاعات به سبب احتمال برخورد صاعقه پرهیز شود.

رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تدابیر تمهیدات لازم با توجه به آسیب ناشی از صاعقه، وزش باد به تاسیسات ارتباطی و مخابراتی توسط سازمانهای مربوطه اتخاذ شود.

بهره مند بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه امامزاده جعفر در گچساران با ۲۷.۸ درجه سانتیگراد گرمترین و یاسوج با دمای ۴.۴ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بوده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد هواشناسي آبگرفتگي صاعقه استان کهگیلویه و بویراحمد وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، منصور شیشه فروش از بارش رگباری باران که منجر به جریان روان آب و سیلاب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد، خبرداد و اظهار کرد: این بارشها خساراتی به باغات، معابر و آسفالت، راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو وارد کرد و خوشبختانه تلفات انسانی به همراه نداشته است.

وی با اشاره به حضور عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستای صالح آباد نطنز، تصریح کرد: اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در جهت ایمن سازی شبکه ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری اسیب های اقدامات را لازم را انجام می‌دهند.

شیشه فروش افزود: به علت شدت بارشها و آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شده است که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.

وی افزود: بارشهای همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان اصفهان تداوم دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898671

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن ناپایداری بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد