Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:54:23 GMT

افزایش مراجعان مشکوک به کرونا به مراکز درمانی در بروجرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۳۵۲

افزایش مراجعان مشکوک به کرونا به مراکز درمانی در بروجرد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم رحیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با تمهیدات لازم در خصوص مقابله با بیماری کرونا در سطح شهرستان بروجرد اظهار داشت: علیرغم تلاش‌ها و برنامه‌های پیشگیری که انجام شد متأسفانه بعد از سیزده فروردین آمار مراجعان و مبتلایان به مراکز درمانی افزایش یافته که این یک زنگ خطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بروجرد جزو چهار شهر استان است که به وضعیت قرمز نزدیک می‌شود.

فرماندار بروجرد ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود زحمات و تلاش‌هایی که تاکنون انجام شده را در نظر بگیرند زیرا مشاهده شده است متأسفانه در یکی دو روز گذشته برخی افراد در پارک‌ها و اماکن تفریحی تجمع کرده اند به طوری که انگار همه چیز تمام شده است در حالی که اینچنین نیست و وضعیت خطرناکی است.

رحیمی تاکید کرد: با هر گونه تجمع در پارک‌ها و بوستان‌های شهر بروجرد برخورد قاطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد به شدت انجام خواهد شد، گفت: کسانی که رعایت نکنند علاوه بر جریمه، خودروی آنها ۳۰ روز توقیف خواهد شد.

فرماندار بروجرد افزود: همه ادارات و ارگان‌ها و بانک‌ها از روز سه شنبه تا آخر هفته به طور ۱۰۰ در صدی تعطیل خواهند بود.

رحیمی تصریح کرد: از مردم درخواست می‌کنیم برای اینکه وضعیت به سمتی نرود که موجب پشیمانی ما در آینده شود به شدت موارد بهداشتی را مراعات کنند.

به گفته وی، اگر در چهار تا پنج روز آینده این موارد رعایت نشود مجبور می‌شویم هفته آینده نیز این محدودیت‌ها را ادامه دهیم.

کد خبر 4894040

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بروجرد ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد ایلام فاصله گذاری اجتماعی گرگان طرح غربالگری بارش باران روز طبیعت ماسک طبی سال جهش تولید استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته – سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ - در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

اسلامی همچنین گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز ان‌شاءالله در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.

گفتنی است سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۶ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

منبع: روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی