Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: روند شیوع ویروس کرونا در اصفهان صعودی است؛ زمانی که تعداد موارد بستری بیش از تعداد ترخیص باشد، نشان می‌دهد با شیب آرامی به سمت بالا می‌رویم.

آرش نجیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره تعداد مبتلایان به کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 145 پذیرش جدید داشته‌ایم و 112 نفر ترخیص شده‌اند و 185 بیمار نیز بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به روند شیوع ویروس کرونا در اصفهان افزود: روند شیوع ویروس کرونا در اصفهان صعودی است؛ زمانی که تعداد موارد بستری بیش از تعداد ترخیص باشد، نشان می‌دهد با شیب آرامی به سمت بالا می‌رویم.

وی با بیان این‌که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 6 هزار و 500 نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها بستری شدند، بیان کرد: در صورتی که این افزایش آمار مبتلایان در اصفهان استمرار داشته باشد، پیش‌بینی می‌کنیم که در هفته‌های آینده شاهد تعداد مبتلایان بسیار بیشتری از این آمار کنونی باشیم.

نجیمی با تأکید بر این‌که افزایش تردد همشهریان در شهر اصفهان نگرانی‌های همکاران ما در مراکز درمانی و بیمارستان را مضاعف کرده است، عنوان کرد: مردم در خانه بمانند و تنها یک نفر از اعضای خانواده برای خرید از منزل خارج شود تا چرخه این ویروس شکسته ‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: اگر افرادی مجبور هستند در بیرون از خانه کار کنند، باید اصول بهداشتی را رعایت و از دستکش و ماسک استفاده کنند و فاصله خود را با دیگران حفظ و از حضور در جاهای پُر تجمع پرهیز کنند.

انتهای پیام/63101/

منبع: فارس

کلیدواژه: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ویروس کرونا فاصله اجتماعی شیوع ویروس کرونا در اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

 آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی روز شنبه اعلام کرد که هر ۱۰ دقیقه یک کودک در باریکه غزه کشته می‌شود.

این نهاد بین‌المللی اضافه کرد: «تعداد تاسف باری از کودکان در حملات گسترده و بی هدف در باریکه غزه هدف قرار می‌گیرند».

از سوی دیگر دکتر اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدا با گذشت ۱۹۷ روز از جنگ، به ۳۴۰۴۹ نفر رسیده و تعداد زخمی‌ها نیز به ۷۶۹۰۱ افزایش یافته است.

به گفته اشرف القدره، سخنگوی این وزارتخانه، رژیم اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته چهار جنایت جدید مرتکب شده که ۳۷ شهید و ۶۸ زخمی در پی داشته است. در این میان حملات شدید هوایی، توپخانه‌ای و دریایی نیز همچنان ادامه دارد، در این راستا توپخانه ارتش اسرائیل شمال و شرق اردوگاه البریج در جنوب غزه را گلوله‌باران کرد.

قایق‌های جنگی ارتش اسرائیل نیز خط ساحلی شهر «دیرالبلح» در مرکز غزه را هدف قرار دادند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • آژانس امدادرسانی : هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود
  • آنروا: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود