Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:04:44 GMT

توزیع ۱۴ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۷۳۷

توزیع ۱۴ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : در شرایط کنونی همه گروه‌های بسیج و نیز رده‌ها مشغول فعالیت، کار و تلاش ارزشمند برای پشتیبانی از مردم و نیز مقابله با این بیماری منحوس هستند.

او گفت : این روز‌ها صحنه‌های بسیار ارزشمندی را می‌بینیم که یاد و خاطره زمان دفاع مقدس را تداعی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: جنگ ما یک جنگ بی نظیر بود و تنها مختص ارتش و سپاه نبود بلکه همه ملت پای کار آمدند و با حضور همه اقشار سرنوشت جنگ را تغییر دادند.

 ریحانی گفت: امروز هم شاهد آن هستیم تمام اقشار به ویژه جوانان _که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اشاره بسیار خاصی به آن‌ها در پشتیبانی از انقلاب، دستاوردها، فعالیت‌های اجتماعی، هنری و سیاسی دارند_ پای کار هستند.

او افزود: امروز می‌بینیم این جوانان بسیجی برای تهیه تجهیزات مقابله با این بیماری پای کار آمده‌اند و ماسک، دستکش و تجهیزات پزشکی و… تولید می‌کنند و با یک تفکر و اعتقادات محکم بدون هیچ توقعات مادی کار می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه وضعیتی نسبتاً بهتر در خصوص شیوع این پدیده و مشکلات خاص آن نسبت به استان‌های دیگر دارد و عمده نیرو‌های داوطلب، بسیجی و خودجوش به کمک مردم آمده‌اند.

 ریحانی افزود: بخشی از این نیرو‌ها در تیم‌های غربالگری کمک به مرکز بهداشت هستند، تیم‌های ارزشمندی که در رفع آلودگی محیط زیست و محلات و… در حال فعالیت هستند، تیم‌هایی برای ساختن تجهیزات پزشکی شب و روز فعالیت می‌کنند و تیم‌هایی هم به دنبال شناسایی افرادی هستند که در این شرایط مشکلات اقتصادی پیدا کردند و کسب و کارشان آسیب بیند.

او افزود: بالغ بر ۱۴ هزار بسته هر کدام به قیمت حدود ۳۰۰ و یا ۴۰۰ هزار تومان با پشتیبانی خیران، سپاه و بسیج تهیه و به منظور کمک محرومان توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انشاالله با این انگیزه و وحدت و همدلی کرونا را شکست می‌دهیم و خداوند هم لطف خودش را شامل حال ما خواهد کرد .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیج سازندگی دفاع مقدس فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.
به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند.
در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.
دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که دولت تخصیص‌های بعدی را انجام دهد، مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید