Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت کره جنوبی در تهران اعلام کرد که جمهوری کره قصد دارد محموله پزشکی به ارزش دو میلیون دلار را از طرف مردم این کشور به جمهوری اسلامی ایران ارسال کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سفارت کره جنوبی در تهران روز دوشنبه در پیام توییتری با آرزوی ریشه‌کن شدن بیماری کرونا و رسیدن روزهای بهتر،  اعلام کرد: جمهوری کره قصد دارد محموله پزشکی به ارزش دو میلیون دلار را از طرف مردم کره به جمهوری اسلامی ایران ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون اقلامی به ارزش ۲۰۰ هزار دلار تحویل داده شده‌اند که شامل دستگاه PCR و پمپ ضدعفونی کننده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا کره جنوبی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران مدرن و متناسب با تهدیدات خارجی

دریافت 28 MB

امیر سلیمان طاهری در حاشیه مراسم رژه روز ارتش در پادگان شهید سروران کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این روز یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های کسانی است که با تقدیم جان و مال خود نقش اساسی در شکل‌گیری و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه از تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته، قوی و مدرنی برخوردار هستیم افزود: همه این تجهیزات با تکیه بر توان نیروها و متخصصان داخلی ساخته شده است و مأموریت‌های محوله ذاتی خود را به نحو احسن به انجام می‌رساند.

کد خبر 6081425

دیگر خبرها

  • صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲
  • گرامیداشت روز ارتش از سوى سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض
  • هشدار ایران به گروه ۷
  • تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
  • تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران مدرن و متناسب با تهدیدات خارجی
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان