Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@20:45:25 GMT

ممنوعیت برپایی اجتماع در نیمه شعبان در قم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۹۵۶

ممنوعیت برپایی اجتماع در نیمه شعبان در قم

فرماندار قم بابیان اینکه برابر قانون با برپایی هیات های مذهبی در روز نیمه شعبان برخورد می‌کنیم، گفت: اگر فردی یا هیاتی بخواهد نسبت به برپایی اجتماعات در این روز اقدام کند طبق قوانین و مقررات با آن‌ها عمل خواهد شد.

مرتضی حیدری روز دوشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: تمام مراجع تقلید و مقام معظم رهبری نسبت به رعایت الزامات بهداشتی و خودداری از تجمعات تاکید دارند و همان‌گونه که مسجد مقدس جمکران تعطیل است نباید تجمعی نیز در این روز در نقاط شهر ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نیمه شعبان یکی از جشن‌های دیرینه ما است و اما به دلیل شرایط بحرانی امسال هیات های مذهبی باید رعایت حال عموم مردم و سلامت جامعه را داشته باشند.

فرماندار قم همچنین عنوان کرد: میزان تجمع در فروشگاه‌های بزرگ استان مطلوب نیست و برای جلوگیری از تراکم در این مراکز خرید باید به دنبال راه‌های جدیدی باشیم.

وی اظهار داشت: برای جلوگیری از تجمع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نباید بیشتر از یک نفر از اعضای خانواده‌ برای خرید آنهم خریدهای ضروری مراجعه کند.

حیدری بیان کرد: همچنین زمان فعالیت فروشگاه‌های بزرگ استان نیز به‌زودی از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ شب تمدید خواهد شد و خط‌کشی‌هایی نیز برای رعایت موازین بهداشتی در آن‌ها انجام می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع هنجارشکنی و تخلف در سطح شهر، گزارش خود را در بستر فضای مجازی به شماره ۰۹۳۳۳۶۳۳۲۵۱ با قرارگاه دادسرای قم درمیان بگذارند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0031tM

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نیمه شعبان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما آنکارا، جمعی از مردم استانبول با اجتماع مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران از اقدام جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی تقدیر کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این اجتماع که با حضور شمار زیادی از مردم، گروه‌ها و احزاب سیاسی برپا شد، تعدادی از سخنرانان ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی، مشارکت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا در تجاوزات و نسل کشی آن رژیم را مصداق جنایت علیه بشریت دانستند.

شرکت کنندگان در این تجمع مردمی، با قدردانی از اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی، بر لزوم حفظ اتحاد کشور‌های مسلمان علیه این رژیم تأکید کردند.

در این مراسم، برخی از شرکت کنندگان با حمل تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان، با نصب دسته‌های گل بر درب سرکنسولگری کشورمان، از جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل