Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:02:21 GMT

ورزش عامل اصلی سلامت جسم و روح

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۹۸۶

ورزش عامل اصلی سلامت جسم و روح

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ جهانگیر زارعی معاون تربیت و آموزش انتظامی استان ایلام گفت : نداشتن فعالیت بدنی مناسب باعث افزایش  انواع مرگ و میر و ۲ برابر شدن خطر بیماری‌های قلبی، عروقی می‌شود.

او با اشاره به اینکه افراد ورزشکار کمتر در معرض ابتلا به بیماری قرار دارند اظهار کرد: داشتن آمادگی جسمانی و ورزش کردن بصورت مرتب و با برنامه، مقاومت بدن را در برابر مبتلا شدن به بیماری‌ها افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان ایلام مطرح کرد: هر انسانی برای داشتن روحیه شاداب و جسمی سالم نیاز به ورزش مستمر دارد تا بتواند به خوبی در راه رسیدن به اهداف خود موفق باشد چرا که لازمه مفید بودن هر فرد برای خانواده و خصوصا جامعه داشتن جسم و روحی سالم است.

 زارعی به تاثیر فضای مجازی در دنیای امروزی که همه اقشار مختلف جامعه در همه سنین را درگیر کرده است اشاره کرد و افزود: یکی از عواملی که می‌تواند در حال حاضر با توجه به شیوع کلیه جوامع به بیماری کرونا ویروس کمک کند استفاده از برنامه‌های ورزشی مناسب در فضای مجازی است، هر چند که می‌بایست در خصوص فرهنگ درست استفاده کردن از این تکنولوژی آموزش‌های لازم ارائه شود.

او بیان کرد: بی تحرکی بدنی مشکل بهداشتی عمومی عمده‌ای است که تعداد بسیاری از مردم را در تمام مناطق جهان مبتلا کرده است، و اقدامات موثر بهداشت عمومی به صورت فوری برای ترویج انجام فعالیت بدنی و بهبود بهداشت عمومی در سراسر نقاط جهان مورد نیاز است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سلامت جامعه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی اعلام کرد، در پی انتشار فیلم ایجاد تنش توسط فرد متهم در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان ارومیه متهم با دستورات قضائی دستگیر و با تفهیم اتهام بازپرس رسیدگی کننده روانه زندان شد.

روابط عمومی دادگستری در قسمت دیگری از این اطلاعیه آورده است برابر قوانین هر کس به قصد ایجاد تنش و خشونت به قومیت‌های مصرح در قانون اساسی توهین نماید تعقیب و وفق قانون مجازات می‌شود.

این فرد قومیت گرا وقتی مجری سالن اقدام به گفتن شعار یاشاسین آذربایجان کرده بود با زیر سوال بردن امنیت عمومی کشور و در اقدامی اراذلانه چاقو به دست به سمت مجری حمله ور شده بود.

کد خبر 6082784

دیگر خبرها

  • طبیعت گردی عامل کاهش تنش عصبی و حافظ سلامت روان
  • عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • این نشانه های بدنی می گوید سلامت تان به خطر افتاده است
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد