Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان در حاشیه بازدید از آرامستان جدید و محل تدفین اموات کرونایی در خصوص اخذ هزینه‌ها و نحوه کفن و دفن اموات کرونایی توضیحات کاملی را ارائه دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محسن کرمی در بازدید از آرامستان جدید زنجان با اشاره به اینکه بیماری کرونا ضایعه زیادی را برای استان زنجان و کشور و همچنین کل دنیا به بار آورده است اظهار کرد: در کنار این همه مشکلاتی را که مشاهده می‌کنیم حرکت‌های جهادی را می‌بینیم که نوید بخش حرکت‌های انقلابی و انسان دوستانه توسط تعدادی از هم استانی‌های عزیز در بخش‌های مختلف خود را مشاهده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پزشکان و پرستاران در صف اول این مبارزه قرار دارند و به صورت جهادی تلاش می‌کنند و بیش از وظایف خود در عرصه مبارزه با کرونا زحمت می‌کشند.

دادستان زنجان ابراز کرد: برخی از افراد هستند که علاوه بر حیطه‌ وظایف‌شان اقدامات انسان دوستانه‌ای را انجام می‌دهند و از خانواده خود دور می‌مانند تا به مردم خدمات رسانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه این حرکت‌های جهادی در بخش‌های مختلف از تهیه اقلام مورد نیاز سالمندان برای جلوگیری از خروج آنها منزلشان٬ تولید و تهیه اقلام بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند که در این شرایط آسیب‌پذیر هستند انجام می‌شود ابراز کرد: اینها نمونه‌هایی از حرکت‌های جهادی است که شاخص‌های آن را در جامعه می‌بینیم.

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه رسیدگی به اموات بیماران کرونایی از دیگر حرکت‌های جهادی انجام تکلیف شرعی اعم از تغسیل و تدفین اموات است که توسط جهادگران انجام می‌شود افزود: به دلیل مشکلات و هراسی که در این زمینه وجود دارد ممکن است خیلی از مجموعه‌ها از این کار گریزان باشند اما مجموعه جهادی که در حال حاضر مشاهده کردیم اقدامات تکلیف شرعی را با انگیزه و روحیه بسیار بالایی انجام می‌دهند که این کار بسیار ارزشمند است.

در ادامه فیلم توضیحات دادستان زنجان در خصوص هزینه‌های کفن و دفن اموات کرونایی مشاهده را می‌کنید.

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. ب دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: حرکت های جهادی اموات کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین

شهردار تهران درباره نصب دوربین بر لباس نیرو‌های شهربان و حریم‌بان تهران گفت: این موضوع در راستای ساماندهی است تا دستگاه‌های مسئول بتوانند در امور مختلف و صیانت از افراد، کنترل بهتری داشته باشند.

علیرضا زاکانی روز چهارشنبه و در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران اظهار داشت: از ظرفیت شهرداری برای حضور فعال در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده شد و از این ظرفیت برای دوره دوم انتخابات که ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد نیز بهره خواهیم گرفت.

شهردار تهران درباره نصب دوربین بر لباس نیرو‌های شهربان و حریم‌بان تهران اظهار داشت: این موضوع در راستای ساماندهی یک امر کلی است تا دستگاه‌های مسئول بتوانند در امور مختلف و صیانت از افراد، کنترل بهتری داشته باشند.

وی درباره واردات واگن‌های مترو و اختلافاتی که بین شهرداری و وزارت کشور وجود دارد، تصریح کرد: کارفرمای واردات واگن‌های مترو، وزارت کشور است که هزار و ۷۱ دستگاه در دو قرارداد برای واردات انجام شد. اما اختلاف نظر‌ها در مورد تایید بسته ورودی از چین بود و اختلاف نظری در این باره وجود ندارد.

شهرداری تهران اضافه کرد: به این قرارداد باید ظرف ۱۰ روز پاسخ داده می‌شد، ولی پاسخ طولانی شد که اعتراض آقای چمران را به همراه آورد. اما در زمان خودش این کار انجام شد.

واردات واگن مترو امسال انجام می‌شود

زاکانی درباره زمان واردات آن توضیح داد: امسال واردات واگن‌ها انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

وی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان چنین موضوعی مطرح نشده است و در ایران تولید آسانسور و پله برقی وجود دارد. البته سال گذشته ۶۰ دستگاه پله برقی خریداری شد و ظرف سه ماه نصب آن به اتمام خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • ورود دادستان بندر امام به حادثه اسکله پتروشیمی رازی
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان