Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یکی از نمایندگان پارلمانی فراکسیون الصادقون نسبت به استفاده آمریکا از اهرم‌های فشار جدید بر برخی فراکسیون‌های سیاسی عراق هشدار داد.
به گزارش خرداد، ایسنا به نقل از پایگاه خبری المعلومه، سعد شاکر، یکی از نمایندگان پارلمانی فراکسیون الصادقون امروز (دوشنبه) نسبت به استفاده واشنگتن از اهرام‌های فشار جدید به برخی از فراکسیون‌های سیاسی به‌دلیل این‌که گروه‌های مقاومت از سیاست‌های پلید و خبیثانه آمریکا در عراق پیروی نمی‌کنند و زیر بار این سیاست‌ها نمی‌روند، هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاکر خاطرنشان کرد: گروه‌های مقاومت اطلاعات دقیقی از همدستی برخی شخصیت‌های عراقی با واشنگتن در اختیار دارند و این امر، چیزی است که گروه‌های مقاومت دو روز پیش در بیانیه خود آن را اعلام کردند.
این عضو فراکسیون الصادقون همچنین تصریح کرد، آمریکا شروع به استفاده از اهرم‌های فشار جدید کرده است که یا مقرهای حشد شعبی هدف قرار می‌گیرد و یا باید نخست‌وزیری عدنان الزرفی پذیرفته شود.
محمد کریم، نماینده ائتلاف الفتح عراق پیشتر اعلام کرد، این ائتلاف با نخست‌وزیری عدنان الزرفی مخالفت دارد و نمایندگان ائتلاف الفتح به وی در پارلمان رای نمی‌دهند. برچسب ها: فراکسیون‌های سیاسی ، عراق ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: فراکسیون های سیاسی عراق آمریکا فراکسیون های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آخرین بازی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نخستین روز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا با پیروزی پر گل عراق مقابل عربستان همراه بود   عراقی‌ها در این دیدار با نتیجه ۵ بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسیدند تا پرگل‌ترین بازی امروز را رقم بزنند.   شایان ذکر است در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.   از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دیگر خبرها

  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • دبیرکل اتاق ایران و عراق: دلار می‌ریزد
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • تصویب لوایحی در کنگره آمریکا برای فشار بر ایران