Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:54:08 GMT

بیش از ۵۴۰۰ عدد انواع ماسک در بیرجند کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۰۱۷

بیش از ۵۴۰۰ عدد انواع ماسک در بیرجند کشف شد

تهوری گفت: با رصد اطلاعاتی و طی گشت مشترک با سازمان اطلاعات سپاه خراسان‌جنوبی از محل یک شرکت تعداد ۵ هزار و ۴۰۱ عدد انواع ماسک فاقد کیفیت کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای نظارت بر شبکه تولید، تامین و عرضه کالاهای بهداشتی و سلامت محور با رصد اطلاعاتی و طی گشت مشترک با سازمان اطلاعات سپاه خراسان‌جنوبی از محل یک شرکت تعداد ۵هزار و ۴۰۱ عدد انواع ماسک فاقد کیفیت کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ضمن قدردانی از همراهی دستگاه های نظارتی استان بخصوص سازمان اطلاعات سپاه خراسان جنوبی در نظارت بر اقلام بهداشتی مورد نیاز این ایام مردم، افزود: از این تعداد ماسک ۵ هزار ودو عدد ماسک دولایه و سه لایه غیرمجاز و بی‌کیفیت و تعداد ۳۹۹ ماسک شش لایه فیلتردار و FFP2 فاقدکیفیت توقیف و پرونده تخلف فرد مورد نظر تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.   تهوری با اشاره به برخورد قاطع و بدون اغماض با متخلفان و سوء استفاده کنندگان در حوزه سلامت مردم بیان کرد: همچنین با دستور دادستان شرکت متخلف مذکور پلمپ و از ادامه فعالیت آن جلوگیری گردید.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده

بهی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: پارسال، پیرو ابلاغیه از وزارت کشور بحث اتصال استان با اولویت شهر بیرجند به فیبر نوری مطرح و مسیر اداری و هماهنگی با شهرداری و تصویب در شورا طی شد و ظرف ۱۰ روز آینده عملیات اجرایی اتصال بیرجند به فیبر نوری آغاز می‌شود که طبق قرارداد این طرح طی یک سال به پایان می‌رسد.

او افزود: البته تاکید ما بر این است که عملیات اجرایی اتصال به فیبر نوری در بیرجند که ۱۰۰ کیلومتر و برای ۶۵ هزار خانوار بیرجندی است، طی ۶ ماه به پایان برسد و در سه ماهه سوم امسال این خانوار‌ها به شبکه فیبر نوری متصل شوند.

بهی بیان کرد: هم اکنون سرعت اینترنت در adsl، ده مگابیت بر ثانیه است که با استفاده از فیبر نوری به سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه تا گاهاً یک گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی ادامه داد: بعد از بیرجند سایر شهر‌های استان نیز در برنامه اتصال به فیبر نوری هستند و امسال شاهد اتصال آن‌ها به این بستر خواهیم بود.

او عنوان کرد: از ابتدای دولت تاکنون ۳۵۳ روستا در استان با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند که ۳۱ هزار خانوار را شامل می‌شود و در برنامه داریم که ۵۰۰ کیلومتر از روستا‌ها را امسال به فیبر نوری متصل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده